Sağlık Şikayetleri

(4.454 şikayet)
Marmara Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Böyle hastane olmaz. İnsan sağlığı bu kadar basit olmamalı! 08.01.2018'e çocuk doktoruna randevu aldık 16.01.2018'de sonuç göstermek için hastaneye gittik fakat sonuçlara bakılmadı. Randevusuz bakılamayacağı sö…

29 d
Allianz Sigorta

Allianz Sigorta'da geçmişte doğum teminatım vardı, tekrar yenilemedim. Şu an kurumsal sağlık poliçemi bireysel poliçeye geçirmek istedim. 3 haftada dönüş yaptılar ve böyle bir şey yapamıyoruz dediler. Böyle bir…

2 s
Adalet Bakanlığı

Abim Silivri l tipi kapalı c. i. K 2 numaralı c18 koğuşunda yatmaktadır. Uzun zamandır sağlık problemleri var. Defalarca dilekçe vermesine rağmen revire gönderilmiyor. İlaç talep ediyor onun adına başkaları imz…

3 s
Ankara Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Hastanenin sağlık kurulu yabancı numaralar arandığında açılmıyor. Ben sağlık raporu hakkında bilgi almak istiyorum telefonlara cevap verilmediği için hiçbir şekilde bilgi alamıyorum mademki yabancı numaralara a…

3 s
Blue White Güzellik Merkezi

Blue White Mersin Güzellik Merkezi'nde lazer epilasyonda kolumda, bacağımda yanıklar oluştu. Ödediğim parayı geri alamadığım gibi birkaç özürden sonra laubali bir tavırla karşılaştım. Merkezde hijyen adına hiçb…

7 s
Özel Tınaztepe Hastanesi

Böbrek ağrım olduğundan dolayı acile kıvranarak acı içinde gittim fakat sıra olduğunu beklemem gerektiğini söylediler. Bu kadar ilgisiz, bu kadar alakasız baş ağrısından gelen grip olan insanların mı yoksa hast…

8 s
Özel Egepol Hastanesi

Kıvranarak böbrek ağrım olduğundan dolayı Egepol aciline akşam 23.30 sırasında gittim fakat gişedeki arkadaşlar acil doktorunun beni göreceğini daha sonra giriş yapacağını söyledi acile girdiğimde beni doktor y…

8 s
Arbella Makarna

Arbella Makarna aldık içindem siyah böcekler çıktı bu nedir yahu bir daha bu markadan almam aldırmam da insan sağlığı ile oynuyorlar.

9 s
Türk Eczacılar Birliği

Sizin Türk milletine gareziniz nedir? Nöbetçi Eczacılık nedir? Millet muayene olmak için Türkiye'de sağlık sektöründe sıkıntı çekiyor zaten gecenin bir vakti çoluk çocuk hasta hasta iyileşmek için saatlerce dok…

22 s
Pizza Bulls

Kadıköy Hasanpaşa Pizza Bulls'tan şikayetçiyim, pizzamdan böcek çıktı. Halk sağlığını tehdit ediyorlar

1 g

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön