Kentsel dönüşüme giren evimden dolayı İBB tarafından kira desteği alıyorum. 7-8 aydır kira desteği yatırıyorlar ama ne zaman yatırdıkları belli değil. Kafalarına göre bir gün yatırıyorlar. Bazen ayın 3'ü, bazen 15'i, bazen ayın 27'si.
Duruma geçen Kasım ayında isyan ettim ve kentsel dönüşüm masasına mail attım. Ayın 11-12'si gibi aradılar ve ödemelerin kesin olarak 15-20'si arası yatacağını söylediler. Söyledikleri ay, yani geçen ay 15'inde de yattı. "Ah tamam dedim düzeldi. Sözlerine itibar edebilirim." Fakat sözlerine itibar etmemem gerektiğini anlamam çok geç olmadı. Bu ay ise şu an ayın 22'si ve hala yatmadı.
Sadaka veriyorlar sanki! Aylık planlama yapacağım yapamıyorum. Kiraya çıktım, kira veriyorum, planlama yapacağım yapamıyorum. Çünkü keyiflerine göre yatırdıkları için paranın ayın hangi zamanı yatacağını bilemiyorum. Acaba ben ev sahibime kirayı 1 gün geç yatırsam ne olur? Muhtemelen ertesi gün mahkeme beni kapının önüne koyar. E peki ben ne yapacağım? Kimi kime nereye şikayet edeceğim? Bir kere ayın sonu ve ayın başı, yani 5 gün içerisinde 2 kez yatırdılar. Bir kere de bir ayın başı diğer ayın sonu olmak üzere tam 50-55 gün arayla yatırdılar.
Açıkçası ben bizimle dalga geçtiklerini düşünüyorum. Bu işle her kim ilgileniyorsa gerçekten samimi düşüncem bizimle dalga geçiyorlar. Uzatıyorlar ayaklarını ve kıs kıs gülerek alay ediyorlar bizimle. Yoksa aylardır süregelen bu işgüzarlığın başka bir açıklaması olamaz.
Eskiden "Devlet Memuru" toplumdaki en güvenilir kesimdi. Şimdi ise sözlerine güvenmeden önce en az 5 kere düşünüyorum ve genelde de güvenmemeyi tercih ediyorum.
Bir söyledikleri bir söylediklerini tutmuyor. Ve biliyorum ki bununla ilgili yapılabilecek de hiçbir şey yok. Bu düşük seviye maalesef ülkenin her yanını sardı. Halk bunu kanıksadı. Artık bizim ülkemiz böyle bir ülke. Çok üzgünüm.
Yorumlar