Şok Net'ten Vodafone Net'e Geçişte Yaşanan Sorunlar
Şok Net 35mbits internete Vodafone Net'ten geçiş yaptım. Telefonuma Vodafone'dan SMS geldi. Hattınız kısıtlanmıştır, 0850 542 5 542'den aranacaksınız şeklinde. Henüz aranmadan, Şok Net geçiş talebiniz tamamlanmıştır, kullanıcı adınız şu, şifreniz şu şeklinde SMS geldi. Modem kurulumu ile ilgili linkte Vodafone modem olmadığından WhatsApp numarasına yönlendiriyor. Ona da bakıp cevap veren yok. Cepte Şok'tan paket alayım diye girdiğimde, henüz tamamlanmamış işleminiz bulunmakta, tekrar satış yapılamaz uyarısı alıyorum. Muhatap yok, yardımcı olabilecek kimse yok, internetsiz kaldık. Cayma hakkı kullanacağım, onunla ilgili bir alan da linkte yok. Pişman oldum geçtiğime. Tekrar Vodafone'a döneceğim. İnternetsiz kalırsınız. Muhatabınız yok, müşteri hizmetlerine ulaşmak neredeyse imkansız.
Şok Net'ten fiber 100 Mbit hizmet aldım. Fiyatları taahhütsüz diye herhalde ikiye, üçe, beşe katlayarak zam yapmaya başlandı. Ağustos ayı ücretini ödemediğim için aboneliğim iptal edildi. Modemleri gönderdim. Ama başka bir servis sağlayıcıdan internet başvurusu yaptığımda sistemin askıda olduğunu, p...
Şok Net 100 Mbps fiber internet kullanıyordum. 10.10.2025 tarihinde Vodafone sabit hatta geçiş yaptım. Borcumu ödemek isterken yanlışlıkla Şok Net’ten 1 aylık 100 Mbps paket satın aldım ve bunun için 610 TL ödeme yaptım. Hemen telefonla müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım; zaten Vodafone f...
Şok net taahhütsüz ev internetine geçiş yaptım. Hattı 2 gün kullandıktan sonra hattım kapandı ve telefonuma faturanızı ödemediğiniz için hattınız kısıtlamaya alınmıştır. Mesajı geldi. Hiçbir şekilde bilgilendirilmedim. Ve 1 haftadır müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyorum. Genel merkeze şikayetle ...
Şok Net'e bilgi almak için başvurdum. 235 lira paket ücreti denildi. Adımı ve t. C.'mi verdim. Anında internetimi açtılar. Modem getirmemişler. Baktım süre çok uzayacak modemi kendim aldım. Şu an modem parası ödemek istemiyorum kargoya vermeyin diye bildirim yapmak istiyorum. 3 gündür muhatap yok. O...
Yorumlar