Domino’s’tan sipariş verdim, siparişim 40. Dakikada geldi. Domino’s’un kendi sitesinde açıkça yazan 30 dakika teslim garantisi ortada dururken, gelen görevliye ücretsiz olması gerektiğini söyledim. Verdiği cevap “Almak istemiyorsanız ben gidiyorum” oldu ve çekip gitti!
Üstüne şube tarafından arandım. Telefonda bana “kampanya günlerinde 30 dakika kuralı yok” denildi. Ben de bunun müşteriye sipariş anında bildirilmesi gerektiğini söyledim. Ama karşımdaki kişi, ukalaca bir tavırla “Hayır bunu siz takip edeceksiniz, ben 2001 yılından beri Domino’s’ta çalışıyorum, sizden daha iyi biliyorum” diyerek adeta azarlar gibi konuştu.
Sayın Domino’s, 2001’den beri çalışan bu şahıs belli ki yıllarını boşa harcamış, çünkü kendi resmi sitenizde yazan kuralı bile bilmiyor. Orada açıkça şu yazıyor:
“30 dakika teslim garantisi promosyon günleri, kötü hava koşulları ve 23:30-04:00 arası gece servislerinde geçerli değildir. Bu durum sipariş esnasında müşteriye iletilir.”
Ama bana hiçbir bilgi verilmedi. Yani hem kural ihlali var hem de müşteri kandırılması!
Ben aç aç 40 dakika bekledim, mağdur oldum. Yetmedi, bir de üstten bakan, saygısız ve haddini aşarak tavırlarla karşılaştım. Domino’s gibi dünya markasına hiç yakışmayan bir durum yaşattınız.
Başakşehir Şubesi çalışanının bu tavrı ve bilgisizliği kabul edilemez! Hem mağdur edildim, hem saygısızlığa uğradım, hem de haklı olduğum konuda terslendim. Böyle bir şube çalışanı ile Domino’s’un itibarını yerle bir ediyorsunuz.
Yorumlar