Visit Xolvie to read complaints and reviews, or file yours.

Atasun Optik forum çamlık

12 Şikayet
37100
(1.633 değerlendirme)
Şikayet Yaz

Gözlük Değişiminde Geç Bilgilendirme Mağduriyet Yarattı

Sevgi
25 Eylül 11:49
295

Rayban Gözlüğüm Küçük Darbede Kırıldı, Atasun Optik Dönüş Yapmıyor

Ümmü
28 Ağustos 20:28
353
1
Serhat sonuçtan hiç memnun değil

Atasun Optik'te Gözlüğüm Çizildi, Değişim Talep Ediyorum

Serhat
15 Ağustos 00:42
406
Atasun Optik'te Gözlüğüm Çizildi, Değişim Talep Ediyorum
4
Ali sonuçtan memnun
Çözüldü

Satın Alınan Rayban Gözlüklerde Tekrarlayan Kusurlar Ve Yetersiz Kalite Kontrol

Ali
18 Temmuz 14:38
980

"Şikayetim sonrası merkez benimle iletişime geçti. Ürünün merkezden yenisi gönderileceğini söylediler, yaklaşık 2 hafta içinde şubeye ulaştı ve değişim sağlandı. İlgi ve çözümleri için teşekkür ederim."

1
Himmet sonuçtan hiç memnun değil

Kampanya İptali Ve Saygısız Davranışla Karşılaştım

Himmet
09 Temmuz 22:11
252
Kampanya İptali Ve Saygısız Davranışla Karşılaştım
1
Hüseyin sonuçtan hiç memnun değil

Söz Verilen Teslim Tarihi Geçti Siparişim Hâlâ Yok

Hüseyin
04 Temmuz 18:05
460
Söz Verilen Teslim Tarihi Geçti Siparişim Hâlâ Yok
Söz Verilen Teslim Tarihi Geçti Siparişim Hâlâ Yok

Atasun Garanti Kapsamındaki Ürünü Kullanıcı Hatası Diye Geri Çeviriyor

Selahattin
28 Haziran 2024 18:17
2.467
5
İbrahim sonuçtan çok memnun
Çözüldü

İbrahim
21 Aralık 2023 14:58
3.419

"Marka benimle iletişime geçerek durumu izah etti ve konuyu çok profesyonelce ele aldılar. Aslında sorun tamamen mağazadaki görevlinin tavrı ve yanlış bilgisi olmasından/bilgiyi yanlış aktarmasından kaynaklıymış. Süreç benim için olumlu şekilde sonuçlandı, Atasun markasından güvenerek alışveriş yapmaya devam edeceğim. Teşekkürler..."

1
Ceren sonuçtan hiç memnun değil

Ceren
01 Eylül 2023 16:56
711

Yıldız
14 Ağustos 2023 16:39
3.563
1
Sercan sonuçtan hiç memnun değil

Sercan
21 Mart 2023 12:03
1.760

Marka Profili

Atasun Optik 10+ yıldır Şikayetvar pro üye markasıdır.
Pro üye marka, tüm şikayetlere geri dönüş yapmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için platformda yerini alır. Şikayetvar hizmetlerini etkin bir şekilde kullanarak müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeye çalışır.
Son 1 yılda şikayetleri cevaplama oranı %100
Marka Karnesini Gör