Visit Xolvie to read complaints and reviews, or file yours.

Rozalı Cildimde Tto Dermo Dicos Krem Ve Jel Kullanımından Şiddetli Yanma Ve Kızarıklık

Yaklaşık 2 ay önce eczaneden tto Dermo Dicos krem ve yıkama jelini, rozalı cildim için doktora danışarak aldım. Ürünleri kullanmaya başladıktan sonra yüzümde belirgin şekilde kızarıklık ve yanma oluştu, ancak ürün sayfasındaki yorumlarda bunun normal olduğu yazdığı için kullanıma devam ettim.

Son bir haftadır yüzümdeki yanma hissi ve kızarıklık aşırı derecede arttı, cildim çok kötü bir hâle geldi. Bugün tekrar doktora gittiğimde rozam olduğunu, bu ürünleri hemen bırakmam gerektiğini ve mevcut durumu toparlamak için oldukça yüksek fiyatlı başka bir krem kullanmam gerektiğini söyledi. Şu anda hem cildim bozulmuş durumda hem de ek tedavi masrafları yüzünden maddi ve manevi zarara uğradım.

R*** gibi hassas ciltler için uygun olmadığını düşündüğüm tto Dermo Dicos krem ve yıkama jelinin içerik ve iddialarının üretici firma tarafından yeniden gözden geçirilmesini, bu ürünlerin doktorlar tarafından da daha dikkatli önerilmesini ve bu süreçte oluşan zararımın marka tarafından karşılanmasını talep ediyorum.

Yorumlar

Benzer Şikayetler

Solante Güneş Kremi Yüzümü Yaktı Resmen

7 Nisan 2024 21:1610.914

Hassas ve kuru bir cilde sahip olduğum için bir çok doktor bunu tavsiye ediyor diye pahalı olmasına rağmen iki hafta önc...

Solante Güneş Kremi Yüzümü Yaktı Resmen
1 Destek

Öne ÇıkanKonular