03.11.2024 tarihinde tamire verdiğim aracımın, 10.12.2024 tarihinde teknik servisi aradığımda incelemeye alındığını öğrendim. Acemi olduğum için panik yaparak her yeri aramaya başladım. İncelemeye almak ne demek? Acaba benim bir yanıltıcılık mı yaptığımı düşünüyorlar? Acaba verdiğim tamirci hakkında bir şüpheleri mi var, tamirci arabamla yanlış bir şeyler mi yapıyor? İlk aracım olduğu için ve daha önceden bir tecrübem olmadığı için, ayrıca servis veya kaskonun bana herhangi bir şey sormadığı için aşırı panik yaptım. Öğrendim ki aracın fotoğraflarını az çekmişim ve tutanağı da el yazısı ile yazıp form doldurmamışım. İyi hoş da, bana bu konularda herhangi bir dönüş olmadı. İş değişikliği yaptığım için fotoğrafların bir kısmı şirket hattımda kaldı, telefon ve hattı aldıklarında silmişler. Kazanın ertesi günü işten ayrıldım. Ayrıca kaza tutanağını servise verdiğimde, teslim alan usta buna gerek yok, sen boş bir kağıda kazanın nasıl olduğunu yaz, isim soy isim yaz ver abi dedi. Tek taraflı kaza olduğu için böyle yazman daha iyi dedi. Ben de öyle yaptım. Bir ay geçmiş, bir ay sonra kaskoyu arıyorum, aracımın incelemeye alındığını ve sebebinin de bunlar olduğunu öğreniyorum. Kaskonun bir inceleme görevlisi geldi, emekli polis bir abi, aracın fotoğraflarını çekti. Bana kazayı sordu, anlattım, tutanak tuttu. Bana bu kazada herhangi bir şüphe yok, kardeşim iletişimde kopukluk olmuş dedi. Çok sevindim, en azından bir yanıltıcılık yok diye. Ama aylardan Şubat ve ayın 24'ü, 80 gündür yani hemen hemen 3 aydır aracım tamir olmadı. Tüm evraklarımı verdim. Fotoğrafları WhatsApp'tan birine atmıştım, buldum, verdim. Hiçbir eksiğim yok. Türkiye'nin en çok satılan araçlarından biri Renault Clio marka araç, parçası neredeyse markette bile var. Usta hala parça gelecek, parça bekliyoruz diyor. Her aradığımda bir hafta sürer diyor. Kaskoyu arıyorum, şikayetinizi işleme aldık, dönüş yapacağız diyor, kimse dönmüyor. Ben takip etmesem, sormasam kimse bir şey yapmayacak. İş takibi yok.
Yorumlar