30.11.2025 tarihinde Mersin Forum AVM Media Markt mağazasından, orada çalışan görevlinin özellikle tavsiye etmesi üzerine Snazzy Pro marka bir akıllı saat satın aldım. Ürünün kutusunu mağaza personeli kendi elleriyle açıp kurulumunu yaptıktan sonra teslim ettiler. Eve gelip saati detaylı incelediğimde, aramalara cevap vermediğini fark ettim.
Bunun üzerine 01.12.2025 tarihinde ürünü mağazaya geri götürerek iade etmek istediğimi belirttim. Ancak ürünün kutusu mağazada kendileri tarafından açılıp kurulum yapılmasına rağmen, ürün açıldığı için iade alamayacaklarını, yalnızca daha pahalı bir ürün ile değişim yapabileceklerini söylediler. Üstelik ilk gün almak istediğimiz ürünü bize aldırmayıp, arıza ortaya çıktıktan sonra başka bir marka cihaz almamız gerektiğini söylemeleri de süreci daha da mağdur edici hale getirdi.
Media Markt’ın yönlendirmesiyle açılan T003-90007-R-C numaralı onarım talebi kapsamında ürünün yetkili servise gönderileceği tarafıma iletildi. Ancak ben daha ilk günden arızalı çıkan, üstelik kurulumu da mağaza personeli tarafından yapılan bir ürünü tamire göndermek istemiyorum. İlk günden arızalı olan bu saat için onarım veya model yükseltmeye zorlanmak yerine, ödediğim bedelin tarafıma iade edilmesini talep ediyorum.
Mağazada yaşadığım bu süreç, müşteri memnuniyetini kesinlikle karşılamadığı gibi, kendimi yanıltılmış ve mağdur edilmiş hissetmeme neden olmuştur. Media Markt’ın, Mersin Forum AVM şubesinde yaşanan bu mağduriyeti dikkate alarak, Snazzy Pro marka saat için iade talebimi ivedilikle sonuçlandırmasını istiyorum.
ilk-gunden-arizali-saat-icin-iade-talebim-reddedildi-4.jpg
ilk-gunden-arizali-saat-icin-iade-talebim-reddedildi-3.jpg
ilk-gunden-arizali-saat-icin-iade-talebim-reddedildi-2.jpg
Yorumlar