Baydöner Optimum Şikayet, Sıfır

Saat 15:00 civarı ailem ile birlikte bir restorana gittik. Ramazan ayı dolayısıyla mekan oldukça sakin olmasına rağmen maalesef aksilikler yaşadık. Al...

Yerler yoğurt ve yağ ile kaplıydı, neredeyse düşüyordum. Savaş alanı gibiydi. Mutfak harici sadece 2 çalışan vardı. 35 dakika sonra yemeğim geldi ama çorbayı 7 kere söyledikten sonra getirdiler. Çorbayı yemekten sonra içmek zorunda kaldım, o da soğuktu. O kalabalıkta yetişememelerini anlıyorum ama buna çözüm bulunmalı, her defasında yemeğimiz rezil oluyor. Bir de kuruşuna kadar tam para alıyorlar, hak etmişler gibi. Bir daha bırak gitmeyi, önünden bile geçmem.

Saat 15:00 civarı ailem ile birlikte bir restorana gittik. Ramazan ayı dolayısıyla mekan oldukça sakin olmasına rağmen maalesef aksilikler yaşadık. Al...

Çorbalar soğuk geldi. Isıtmaları için geri gönderdik. İskenderleri çorbalar bitmeden masaya konmaya çalıştılar. Çorbalar bitince getirir misiniz diye ...

Maalesef personel ilgilenmiyor, sanki zorla çalıştırılıyor gibi. Bir daha gelmeyeceğim, bu kadar kötü olunmaz. Bedava dağıtıyorlar, bize hiç gelmiyor sıra. Bundan hiç memnun olmadım. Biz erkenden söyledik, hiç gelmedi. Masayı silerken bile yarısını siliyorlar, yarısını bırakıyorlar. Hiç temiz değil.

Hayatımda gördüğüm en kötü işletme kesinlikle. O garsonları cidden çok mu aradınız, işini sevmeden yapan garsonları, aşçıyı, şefi nasıl aynı anda bir araya topladınız? Yanlış sipariş alınması yetmiyormuş gibi buz gibi İskender'i servis ettiler. Bir de o da yetmiyormuş gibi içinden kocaman kıl çıkıyo...

Yorumlar