Acil Serviste Şiddetli Yan Etkiler Nedeniyle L Carnitine Takviyesi İncelenmesini Talep Ediyorum
Hhs markalı a1 L-Carnitine Lepidium isimli 30 kapsüllük gıda takviyesini Antalya Tekirova’da tatildeyken, ağustos ayında bir eczaneden satın aldım. Ürünü önerildiği şekilde bir hafta kadar kullandım. İlk günlerde baş dönmesi ve mide bulantısı yaşadım, yan etkilerin geçici olacağını düşünerek kullanmaya devam ettim.
Üçüncü günün sonunda durumum ciddi şekilde kötüleşti, göğsümde batma, sol kolumda ağrı, kulak çınlaması, tansiyon yükselmesi ve genel halsizlik yaşadım, elim kolum kalkmaz hale geldi ve acile gitmek zorunda kaldım. Acil serviste tansiyon yüksekliğine bağlı yan etkiler olduğu söylendi, serum ve kas ağrılarım için iğne verildi. O günden sonra ürünü tamamen bıraktım, bıraktıktan sonra yan etkilerim düzeldi.
Bu süreçte ayrıca basur problemi de yaşadım, bu şikayetim de zamanla geçti. Ürünü gezerken denk gelip aldığım için eczanenin adını hatırlamıyorum, bu nedenle eczacı ya da firmayla henüz bir görüşme sağlayamadım. Elimde sadece ürün ve üzerindeki barkod bulunmaktadır.
Bu ürünün orijinal olup olmadığının, içeriğinde bir sorun bulunup bulunmadığının ve bu yan etkilere sebep olabilecek bir durum olup olmadığının firma tarafından detaylı şekilde incelenmesini istiyorum. Ücreti iade talebim yok, ancak gerekiyorsa farklı bir ürünle veya doğru olduğu söylenen başka bir kullanım şekliyle, kontrollü ve güvenli bir şekilde tekrar denemek ve bu konuda firmanın beni bilgilendirmesini talep ediyorum. Benim yaşadığım tablonun başkalarının başına gelmemesi için ürün güvenliği ve gerekli kurumlara yapılacak olası bildirimler konusunda da hassasiyet gösterilmesini rica ederim.
Elimdeki ürün eski bir ürün müşteri aldığın yerle alakalı bir problem firma yetkilisi benimle çok ilgilendi ilgisi ve desteği için teşekkür ederim













