Royal Arena Resort

Royal Arena Resort

%0 MEMNUNİYET DÜZEYİ
%0 TEŞEKKÜR ORANI
23 ŞİKAYET
  • Şikayet
  • Teşekkür
Yükleniyor...

Ramazan bayramı için 14 Haziran dan 17 Haziran'a kadar oradaydık. İlk kez bodruma geldik tatil için bin pişman olup döndük. 5 yıldızı neresine vermişler otelin anlamadım. Kuşadası ve çeşmede gittiğimiz pansiyon…

4 s

5 yıldızlı, denize sıfır her şey dahil otel diye geliyorsunuz aldığınız hizmeti oda kahvaltı minyatür bir otel hizmeti bile yok, bir oda kiralasan diğer hizmetleri dışarıdan satın alsan dörtte bir parasına tatil yaparsın. Yemek, deniz havuz odalar her şey fiyasko asla v…

23 s

Ötele girdiğimiz andan itibaren lobide insanlar bağırış çağırış. Müşterisi olan odaya müşteri gönderiyorlar. Çalışanları ilgisiz, odalar küçük ve karanlık. Kısacası kötü bir otel

1 g

Royal Arena Resort Hotel SPA Bodrum / Gümbet 10.06.2018 tarihinde Royal Arena Resort Hotel' e giriş yaptık. Akşamında SPA kullanmak istedik ve SPA bölümüne gittiğimizde duş sonrası havlu/ peştamal istedik. SPA …

11 Haziran

18 Ekim 2016 - 20 Ekim 2016 tarihlerinde konakladığım otelden sağlık sebeplerimden dolayı erken ayrılmak zorunda kaldım. O tarihte ayrılırken bütün bilgilerim hesap numarası dahil imzalar verildi ve ücretimin i…

24 Mayıs

5 yıldızlı otelin müdürü küfürbaz son 2 günde yaptığı terbiyesizlik yemek+havuz her şeyden kestiler yazık yani müdür müdürlüğünü yapsın bize bağırıp küfür etmeye hakkı yok.

14 Mayıs
04 Mayıs

Biz balayı için gittik. Tatilsepeti'nden tuttuk burayı, balayı için özel süsleme şarap meyve falan dediler, hiçbiri yoktu. Odanız oraya gidince belli oluyormuş biz bir haftaya dört bin ödedik yetmedi kardeşim n…

26 Şubat

Hayatımda gidip gidebileceğim en ve en kötü bir otel. Otele 5 yıldızı veren bakanlığa da şaşıyorum gerçekten. Otelde hijyen ve temizliğe dayalı hiçbir şey yok kesinlikle. Otele temmuzun sonunda gittik. O dönemd…

15 Eylül 2017

5 yıldız olmasına rağmen gittiğim 3 yıldızlı otellerden bile kötü bir otel. Odalar kokuyor, 5 gün kalmamıza rağmen odada sadece 2 gün temizlik yapıldı, sıcak su akmıyor, wi-fi yok, oyun salonu terk edilmiş, yemekler berbat, kalan domatesle patlıcanla yeni yemek yapılıyo…

11 Eylül 2017

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön