Rexona Clinical Ürünü Şiddetli Yanma Ve Tahrişe Neden Oldu
Uzun zamandır sürekli kullandığım Rexona Clinical ürünüyle bugün çok ciddi bir sorun yaşadım. Aynı ürünü aylardır hiçbir problem olmadan kullanıyordum, ancak bugün sıktığım anda koltuk altım inanılmaz derecede yanmaya ve tahriş olmaya başladı. Yanma o kadar şiddetli ki göğsüme kadar vuran bir ağrı hissediyorum ve neredeyse doktora gidecek duruma geldim.
Her ay düzenli olarak kullandığım bir ürünün böyle bir anda bu kadar ciddi tahrişe yol açması beni hem sağlık açısından endişelendirdi hem de mağdur etti. Ürünü Watsons’tan indirim döneminde almıştım, yıllardır tercih ettiğim bir marka olmasına rağmen ilk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum.
Yaşadığım bu durumla ilgili olarak mağduriyetimin bir an önce giderilmesini, bana ekstra zaman kaybı ve uğraş çıkartılmadan çözüm sunulmasını ve gerekiyorsa yeni ürün veya ürün paketi gönderimi gibi somut bir iyileştirme yapılmasını talep ediyorum.
Merhaba, Ürün ve hizmetlerimizle ilgili geri bildirimlerinizi kendimizi geliştirmek için bir fırsat olarak değerlendireceğimize emin olabilirsiniz. İlettiğiniz konuyu inceleyerek en kısa sürede size bilgi vereceğiz. Saygılarımızla, Rexona















