Visit Xolvie to read complaints and reviews, or file yours.
Çözüldü

Biontech Aşısından Sonra Kaşıntı Oluştu

16 Şubat 2024 00:255.009

BioNTech aşısı olduktan sonra kaşıntı başladı. İki yıldır kaşıntım geçmedi ve özellikle geceleri daha çok tetikleniyor. Çok sayıda kaşıntı merhemi kullandım ancak bir fayda görmedim. Aşıdan kaynaklandığını düşünüyorum. Benzer durumu yaşayan birçok kişi olduğunu duydum. Lütfen, bu konuda bilgisi olan varsa bana cevap versin.

Yorumlar

8 Kasım 2025 00:11

Merhaba, kaşıntı sorununuza bir çözüm bulabildiniz mi?

15 Temmuz 2025 17:21

Kaşıntılarınız şu an geçti mi çünkü Hatay da benzer çok vaka var

Benzer Şikayetler

Biontech Asi Sonrası Rahatsızlıklar

9 Şubat 2024 03:124.871

BioNTech aşısı olduktan sonra halsizlik, kas ağrıları, eklem ağrıları ve baş dönmeleri, uyku düzensizliği, nefes darlığı...

2 Destek

BioNTech Aşı Sonrası Sürekli Hastalıkla Mücadele

9 Şubat 2024 10:225.901

Üç doz BioNTech aşısı oldum. Sürekli hastayım, ilk aşıdan sonra Covid-19 oldum. İkinciden sonra ağır grip, üçüncüden son...

1 Destek

Biontech Mağdurları Birleşelim Dava Açalım

26 Temmuz 2024 18:425.071

İki doz biontech aşısı oldum. Aşı olduktan itibaren aşırı yorgunluk, halsizlik, sırt ve bacak ağrısı çekmeye başladım; a...

2 Destek2 Yorum