Milli Eğitim Bakanlığı Ehliyet Şikayetleri

(214 şikayet)
Şikayet Konuları

Açık öğretim lisesinde belki girdiğim 10. sınav Yenibosna çobançeşmede oturuyorum arkadaş bir kere Yenibosna çıkmaz mı ya Güngören Bağcılar Bakırköy sınırında ne kadar uzak okul varsa orası çıkıyor. Bunların dü…

4 g BarışBarış 936

Böyle saçmalık mı olur? Dapdar yere arabayı park et L park et bilmem ne yemin ederim zaten komisyon üyesi hoca ayrı sıkıntı ya koyuyor en ufak hatada indiriyorlar dilekçe yazıp yollayacağım en az 50 kişiye imza…

05 Aralık AhmetAhmet 1.775

Geçen hafta Burdur merkezde bulunan Ali Baz Sürücü kursunda c kamyonet ehliyet sınavına girdim eskiden de biraz kamyonet sürmeyi biliyorum az çok kurslarıma katıldım iyi öğrendim sınav günü aynı saatte gittim k…

04 Aralık SametSamet 4.234

Bu ehliyet sınavında direksiyon sınavı kadar saçma ve katı kuralları olan bir sınav olamaz. Saçma sapan yerlerde olan bir hatada in arabadan diyorlar sanki kaza yapmışız gibi kurallar o kadar katı ki zaten stre…

30 Kasım MeryemMeryem 5.593

23.11.2019 tarihinde Erzurum'da İlke sürücü kursu aracılığıyla girmiş olduğum 8.20 sınavındaki heyetten şikayetçiyim. Cinsiyetimle alakalı dalga geçip, sınav boyunca demoralize etmek için ellerinden geleni yapt…

25 Kasım NazlıNazlı 4.974

Bugün 11:40’ da Denizli’ de girmiş olduğum sınav görevlilerinden şikayetçiyim arabaya bindim iyi hoş l geri park tamam 25 m geri gitme tamam her şey hatasız ve kusursuz parka geldim siyah arabanın arkasına geç …

24 Kasım ŞeymaŞeyma 2.639

23.11.2019 saat 11.40 ta sınava girdim her şey güzel giderken paralel parka sıra geldi. Tam geri gelirken 2. Dubayı kurs hocası ezmiş araba dışarıda kaldı ve sınavdan kaldım. Herkesi bırakıyorlar. Önceden ekmek…

23 Kasım KenanKenan 3.728

Ben Şanlıurfa da bir markette işçiyim ehliyet sınavına girmek istedim birincide bıraktılar 300 TL verdim 2. De her şeyi bitirdim parkı yaptım arada 2 parmak falan var bıraktılar benim o kadar verecek param her …

18 Kasım MehmetMehmet 7.642

Sınava giren komisyon üyeleri ile konuşmak yasak deniyor ama komisyon üyeleri durmadan konuşup dikkat dağıtıyor. Bana kaç yıllık evlisin kaç çocuğun var diye soruluyor bunları komisyon üyelerinin bilmesi gerekm…

18 Kasım AyşegülAyşegül 3.631

17.11.2019 2. kez ehliyet sınavına girdim 30 dakika boyunca kurallara uygun asla hata yapmadan devam ettim ilk stop hakkımı ışıklarda heyecandan yaptım bunları bana söyleyen komisyon üyem parkımı yaptım kalkışı…

17 Kasım EzgiEzgi 2.328

Tüm parkuru, sinyal, geri 25 m, ani fren vesaire hiçbir sorun yaşamadan tamamlarken, paralel parkta sarı çizgiye tekerleğin değmemesinden dolayı kalınmasına hiçbir anlam veremiyorum. Normalde bu hatayı defalarc…

17 Kasım EylülEylül 2.464

Böyle saçma bir sınav görmedim başlı başına stres daha arabayı doğru düzgün kullanman hiç olmadık bir yerde adım başına sinyal daha park alanına gitmeden 2 dakika geçmeden in sağ sinyal vermedin çok saçma sınav…

17 Kasım NimetNimet 2.443

Komisyon üyeleri insanın psikolojisini bozuyorlar. Bize usta şoför gözüyle bakmaktan vazgeçin artık biz acemiyiz daha. Hocalarla sürerken iyiyiz onların yanında ister istemez insan heyecanlanıyor ve hata yapabi…

16 Kasım İkramİkram 1.908

Ehliyet almak için sürücü kurslarına ihtiyacımız yok. Sürücü kurslarına ödenen paraya yazık. O parayla direksiyon dersi alsak daha iyi öğreniriz. Hem de tutturabildiklerine fiyat veriyorlar istediklerinden daha…

16 Kasım TuğbaTuğba 4.889

Dün ehliyet sınavına 5 kez girdim ve daha arabaya oturur oturmaz komisyon üyelerini olumsuz tavırları küçük görücü aracılığı tavırları zaten heyecanlıyım sınava artık 5. girişim kalırmışım he yani var bir de ta…

04 Kasım ŞemsiŞemsi 14.664

Para için artık insanları mutsuz etmeyin. Komisyon başkanı ve yardımcısı diye başımıza koyduğunuz insanlarında nasıl sürdüğünü nasıl müdahale ettiğini nasıl bir ruh hali içinde olduğunu görüyoruz. Başka branşla…

03 Kasım BurakBurak 11.174
1 2 3 4 5 6 7 ... 14

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi
Yorum Yap

Cevaplar

Ziyaretçi Yorumları