Çekim esnasında heyecandan hiçbir şey anlamıyorsunuz, bittikten sonra fotoğrafların ne kadar amatörce çekildiğini anlıyorsunuz. Fotoğrafçıların retouchtan haberi yok. Göz altlarınız siyah beyaz fotoğraflarda kömür karası gözüküyor. Grafikerleriniz hiçbir şey bilmiyorsa faceapp kullansın, gerçi grafikeriniz var mı o da meçhul.
Tek bir revize için 15-20 gün bekliyorsunuz, parayı aldıktan sonra size cevap dahi vermiyorlar. Arıyorsunuz, açmıyorlar. Memnuniyet 0, gün batımı için ekstra ayarlama yaptık. Gün batımı dedikleri fotoğraflarda gökyüzü simsiyah, gece olmuş. Ekstra para verip anlaştığımız konseptlerde fotoğrafımız yok. Teslim edilen fotoğraflar yamuk, insan bir kırpma düzeltme işlemi yapar, hiç mi dünya görmediniz?
Instagram'da mı kullanmıyorsunuz? Onların sizin peşinizden koşacağı durumlarda siz onların peşinden koşuyorsunuz. Bir sürü güzel yorum var, benim başıma gelmez demeyin, böyle bir günü riske atmayın, az buz paralar ödemiyorsunuz. Sadece Instagram şişirmesi. Gerçekten insanların en özel anını böyle sabote etmek ayıp, hakka giriyorsunuz.
31 Ağustos'ta yapılan çekim 7 Ocak'ta teslim edildi. Klip deseniz kurgu yok, onu da geçtim, 50 saniye hiçbir renk oynaması yok, geçiş dahi yok. Başa stok videolarından yaprak görüntüsü eklemişler, 5 saniye o zaten. Bütün hevesimi mahvettiniz, hakkımı size helal etmiyorum.
Yorumlar