Visit Xolvie to read complaints and reviews, or file yours.

Pharmaton Kullanımı Sonrası Yaşanan Olumsuz Etkiler

29 Ekim 2024 03:4210.226

Pharmaton kullanmaya başladıktan sonra mide yanması, baş ağrısı, halsizlik ve yorgunluk, sürekli uyku hali hissediyorum. Bağırsakta hareketlenme, ne ishal hali. Bir de içeriği inceledim, ben göremedim ama bir eczacı arkadaş şarap karışımı var dedi. Yardımcı olabilir misiniz?

Yorumlar

Benzer Şikayetler

Pharmaton Kullanımı Sonrası Ciddi Sağlık Sorunları

12 Eylül 2024 01:1725.999

Pharmaton kullanmaya başladıktan sonra sağ kolumda ağrı, aşırı mide bulantısı, sırt ve baş ağrısı, halsizlik ve yorgunlu...

1 Destek1 Yorum

Pharmaton Vitality Kesinlikle Kaldırılmalı

22 Nisan 2024 14:1065.109

Pharmaton Vitality aldım ve aldığıma pişman oldum. Enerji vermesi beklenirken, mevcut enerjimi yok etti. Sürekli bir uyk...

Pharmaton Vitality Kesinlikle Kaldırılmalı
3 Destek

İlacı Kullandıkça Sağlığım Bozuldu

29 Mayıs 2025 14:1815.386

İlacı kaç gündür kullanıyorum, her kullanmamda ayrı bir sorun yaşadım. Bir gün halsizlik ve uyku yaptı. Diğer günler mid...

Pharmaton Ne Zaman Kullansam Mide Bulantısı Yapıyor!

31 Aralık 2024 16:258.210

Pharmaton ne zaman kullansam mide bulantısı yapıyor burada okuduğum kadarı ile başkalarında da var aynı şeyler kullanmam...

Enerji İçin Aldığım Vitamin Hapı Çarpıntı Ve Uyku Yaptı

13 Ocak 2025 16:2122.330

Pharmaton vitamin hapını enerji versin diye aldım fakat ciddi bir çarpıntı ve sürekli bir şey olacak hissi var. Aşırı de...

1 Yorum

Öne ÇıkanKonular