Vakıfbank Alacak Şikayetleri

(290 şikayet)
VakıfBank

N11'den yıllardır alışveriş yaparım ve tek kredi kartım vardır Vakıf Worldcard. Geçen hafta yapmış olduğum alışverişte N11'in artık ** -** kartına taksit yaptığını VakıfBank'a taksitle satışın kalkmış olduğunu …

05 Eylül
VakıfBank

VakıfBank'ın yaklaşık 6 senedir müşterisiyim, son yaşadığım olay beni illallah ettirdi. Yıllık kart aidatı çıkarmışlar 124 TL aradım iptal için 2 saniye içinde olumsuz dedi bayan, yav nasıl oluyor başka zaman h…

30 Ağustos
VakıfBank

Her aradığımızda en az 10 dakikada müşteri hizmetlerine bağlanmayan, saçma sapan güvenlik soruları soran (nüfus cüzdanı seri no. vs.) yahu ben yolda giderken nüfus cüzdanını çıkarıp ona mı bakacağım. Özel banka…

29 Ağustos
VakıfBank

VakıfBank’in mağduruyum; Bilgim, haberim ve onayım olmadan VakıfBank’in Güneş Sigorta ile yürüttükleri hukuksal koruma adlı paket yine onay bilgim ve iznim olmadan kredi kartından çekilmiş, yaklaşık üç yıldır k…

29 Ağustos

Yasin'in Teşekkür Mesajı

Sorun çözüldü sağ olun
27 Ağustos
VakıfBank

Banka bana kart ücreti yansıtılmayacağını ifade ettiği halde ücret aldı. İptal için aradım ama iptal de etmedi. Böyle acemice yönetilen bir banka olamaz. Alacağı 100 TL için binlerce insanı karşısına alıyor. Ba…

27 Ağustos
VakıfBank

4 gün önce kapıma VakıfBank kredi kartı geldi. Getiren görevliye ben böyle bir şey istemedim o yüzden almıyorum dedim bana beni ilgilendirmez alacaksın diye haddini aşar şekilde konuştu, gönderdiğiniz kredi kar…

26 Ağustos
VakıfBank

Kredi kartı borcumdan dolayı maaşımdan her ay Halkbank tarafından icra kesintisi yapılıyor adı alacaklar çerçevesinde VakıfBank icrada sıraya geçmesine rağmen maaş hesabımdan T.C. 1008724**** kafasına göre kesi…

20 Ağustos
VakıfBank

VakıfBank müşterisiyim. 6 yıldır her ayın 14'ünde kesilen kredi kartımın hesabı bu ay son ödeme tarihinin güya hafta sonuna gelmesi bahanesiyle 18'inde kesileceği söylendi. Hala kesilmedi. Bayram harcamalarının…

18 Ağustos
VakıfBank

Ben yıllarca VakıfBank Platinum kredi kartı kullandım. Bir sene önce 5 bin, 6 bin ekstre öderken banka müşterisine yani bana karşı çok iyiydi. Daha fazla puan verdiği için başka kredi kartına geçtim ve ekstrele…

16 Ağustos

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön