T.C. Cumhurbaşkanlığı ile ilgili
Şikayetin Durumu
  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü

T.C. Cumhurbaşkanlığı 0.69 Kredi İçin Müteahhit Lerin Vergiden Dolayı Evi Satmaması

50.087
Zihni
Zihni 2 hafta önce

Devletimizin çıkardığı ve çıkaracağı 0.69 konut kredisi için Antalya'da 0 daire araştırmaya başladık. Lakin şu bir gerçek ki aradığımız 10 müteahhidin 9. Konutların 0 olmasına rağmen dairelerini satmaya yanaşmıyorlar. Ya da sadece 200 ve ya 300 bin gibi rakamlara kredi kullandıracaklarını söylüyorlar internet sitelerinde. Yayımlanan ilanların çoğunluğu yalan veya gerçek evin resimleri değil. Belli ki gözünü erken açmış yok maalesef bizde mağduruz Müteahhit banka ya satışı 500 milyar gösterdiği için evin fiyat trilyon 600 olunca Müteahhit vergi ödememek için evi satmıyor kredi az kullanılır ise evi satacağını söylüyor keşke devletimiz bütün detayları bir anda açıklasa da bir haftada 1 trilyonluk ev 2 trilyon olmasa

Benzer Şikayetler

profile
26.210
03 Eylül 2022

T.c. Cumhurbaşkanlığı Cimer Hiçbir İşe Yaramıyor Ve Hizmet Sıfır Şikayet Boşa Gidiyor

Birkaç defa CİMER'e şikayetlerde bulundum ama hiçbiri hakkında geri dönüş olmadı özelikle devlet kurumları olduğunda hiçbir işlem yapılmıyor sadece e devlete veya mail kutunuza cevap geliyor karşı taraf birkaç yalan sözler ile savunma bile yapmıyor böyle bir şey yok diyor arkadaş bizler işi gücü ola...

profile
4.451
24 Mayıs 2022

T.C. Cumhurbaşkanlığı Bir Aydır Dağıtım Kutusu Arızasını Gidermiyor

Türk Telekom ev interneti kullanıyorum desem yalan olur çünkü kullanamıyorum interneti 1 aydır kullanamıyoruz. Arıyorum, dağıtım kutusunda sorun var haftaya düzelecek diyorlar düzelmiyor. Bir aydır erteliyorlar! Hayır yani ben mobil netini kullanacaksam neden Wİ-Fİ bağlatayım? Ben Türk Telekom'dan ş...

profile-icon
Yorum yazabilmek için ya da .

10 Yorum

Aydın
Aydın
 

Bir an önce hükümet bu proje işinin takibini yapmalı. Şu an Sinpaş GYO haricinde (o da sayılı birkaç ilde satışta) başka onay alan bir firma yok. İşin doğrusu başvuru yapan firma yok, ben bulamadım. Bu haliyle bu proje elimizde patlamış olacak. Fatura kesip vergi ödememek için firmalar buna yanaşmıyor. O zaman ben nasıl faydalanacağım nasıl ev alacam. Lütfen bu işin havada kalmaması ve memurun-orta gelirlinin ev alması için bunun takibini yapalım. Ayrıca uygun ev ararken 10 dakika içinde 1 milyon olan ev 1,2 milyon oldu. Ne oldu da 10 dakikada 200 bin fiyat arttı. Bu parayı ben 1 yılda kazanamıyorum. Böyle bir şeye nasıl fırsat verilir anlamış değilim. Çözüm istiyoruz.

Yasin
Yasin
 

Arkadaşımız çok güzel özetlemiş maalesef devletimiz bir şey atıyor ortaya ama sonu gelmiyor amaç biz yaptık oldu değil netice yok ortada çözüm üreteceklerini işi zorlaştırır alım gücünü iyi ce düşürmekten başka bir şey değil yapılan işler

Ali
Ali
 

Ben almıyorum. Parası olan güçlü olur. Pesin parayla giden söz sahibidir. Su paraya veriyor musun kardeşim? Hayır. O zaman hadi hayirli isler diyorum çıkıyorum. Kredi kullanacaksanız da fiyatın çoğunluğuna kullanacağım veriyorsan ver deyin. Vermiyorsa hayirli isler deyin çıkın gidin. Herkes böyle yapsa nasıl indirirler fiyatları o zaman

Mağdur
Mağdur
 

Konut fiyatının gerçek fiyatı bankalara yansıtılıyor vatandaş krediden faydalanamıyor örneğin bir evin fiyatı iki bin tl bankaya 700 TL rayiç bedel gösteriliyor bu da kredi kullanmada 200.300 TL çıkıyor nasıl ev alçaksın bu sistemle sayın başkanımızdan bu konuda bir düzenleme yapılmasını rica ediyorum yoksa bu sistemle hiç kimse ev sahibi olamaz

Kübra
Kübra
 

Orta gelir dedikleri İstanbul'da en fazla 80 bin geliri olanmış eşim babam annem ve kayînvalidelerimin maaşlarını birleştirsem 80 bin yine etmiyor. Bir de yeni bir şey çıkardılar konutu alabilmek için İstanbul'da en az 45 bin gelirimizin olması lazımmış. Kampanyadan birileri yararlanacak evet ama orta gelir diye söyledikleri Fakir fukara değil maalesef yine zenginler bayram edecek. Zaten aylık 45 bin geliri olmayanın gök delen evlerde ne işi var

Mağdur
Mağdur
 

Bu büyük sorunu çözmek için devletimizin bu konuya el atması lazım acilen bir düzenleme getirilmeli bu şartlarda kimse faydalanamaz bu kampanyadan.

Eren
Eren
 

Zaten cebimde 500 600 bin tl gibi bir rakam olsa ikinci el evimi çoktan alırdım.

Nagihan
Nagihan
 

Maalesef onu da alamıyoruz

Betül
Betül
 

Aynen bende aynı durumu yaşadım çok büyük hayal kırıklığı... Devlet bize bu imkanı verdi ama mutayit vermiyor devletin acilen müdahalesi lazım ses olalım birlikte

Emrah
Emrah
 

Aynen bende aynı mağduriyet içerisindeyim😔