15 Ocak 2014

Superonline Beni Zor Durumda Bıraktı!

İzmir / Halkapınar ' daki Superonline yetkili bayiniz çalışanlarınca yaşadığım maddi ve manevi mağduriyetimin giderilmesini siz değerli yetkililerden talep ediyorum.

Yahya 266 Okunma

Cevaplar

  • Yahya 23 Şubat 2014

    " dolandırıcı superonlıne mağdurlarının, yorumları ; ...Esat Caner Hanzade : yeryüzüne gelmiş en dandık ınternet sakın almayın arkadaskar aradığnızda bıle karşınıza wezurumda bı yer cıkıyor sakın nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bızım netı 15 gındır bağlamıyorlar bıde hepsi yalancı sakına burdan net baplatmayın karsınız bır muhatap bulamazsınıxz klsdıkk türksell kazığı sakına. ....Sinem Sak : TEKNİK SERVİS HİZMETİ ALAMIYORUMGÜNLERDİR FATIRASINI ODEDIGIM AMA SİNYALI OLMAYAN INTERNET VE TELEFON HATTIM VAR.İPTAL ETTİRMEK İSTEDİĞİMDE KAMPANYA İPTALİ İÇİN ŞU KADAR CEZA DİYORSUNUZ.HUKUK DEPARTMANINIZ YOK.ÇÖZÜM ÜRETEMİYORSUNUZ.bI KONU İLE CİDDİ UĞRAŞIP SİZİNLE HUKUSSAL ORTAMDA GÖRÜŞECEĞİMİ BİLGİLERİNİZE SUNARIM. ....Yakup Ulutürk : Allah belasını versin böyle kurumsallaşamamış bir firmayı dava edicem merak etmeyin hiç kimseye tavsiye etmiyorum Vatandaşı dolandırmaya çalışıp hiç bir sorumluluğunu yerine getiremeyen değil getirmeyen bir firma.

  • Yahya 12 Şubat 2014

    " dEĞER SUPERONLINE YETKİLİLERİ BURDA CEVABEN ARAŞTIRP, ARICAZ DİYOSUNUZ , YANLIŞLIKLADA OLSA ARAYINIZ , sözünüz yerde kalmasın "

  • Yahya 10 Şubat 2014

    19 CU AYINA girdi , yaşattıkları mağduriyeti ve haksızlığı üstlenen yok , çok yazık ,

  • Yahya 07 Şubat 2014

    20 Gün oldu , inceleyip söz konusu şikayetim için geri dönüş yapacaklarını söylemlerinin üzerinde tam 20 gün geçti , Mİnareyi çaldıktan sonra kılıfı hazırlamışlar, 18 aydır kendilerine arzettim . . . Bi tane birinci asli görev şuurunda olan bi yetkili görmedim daha, O SEBEPLE DÜŞMEYİN BUNLARIN TUZAKLARINA...

  • Yahya 25 Ocak 2014

    " ARKADAŞLAR ,söz konusu mağduriyetimi , yetkililere 18 aydır anlatıyorum , duyan yok adeta,,, Şİmdi söz konusu şikayetimi inceliyeceklerini söylüyolar , ya hu 18 aydır size mail olarak yadım, telefon ile arzettim dik duran bi çalışan aldığı maaşını hakatmek için bi yetkili çıkıp konuya eğilmez mi , sorarım ____? şimdi den ise 1 HAFta oldu , incelicez diyolar ya, hadi hayırlısı ..""

  • Yahya 25 Ocak 2014

    " 18 AY boyunca SİZE ARZETTİM SAHA ÇALIŞANLARINIZCA DOLANDIRILIP MAĞDUR EDİLİŞİMİ, VELAKİN Bİ YETKİLİ ÇIKIPTA DİNLEMEK Bİ YANA, KABAHATİ BANA YÜKLEDİ , bu SİZİ temsil eden çalışanlarınıızn kalitesini ortaya koyuyo .."

  • Yahya 23 Ocak 2014

    oysa hepi ortada ve gayet aşina , umarm kılıf bulma arayışına girmezler,,,

  • Superonline Temsilcisi18 Ocak 2014

    Konu ile ilgili gerekli tüm incelemeler yapılacak ve müşterimize telefonla bilgi verilecektir. Turkcell Superonline ile ilgili her türlü soru ve talebinizi, 0850 222 0 222 numaradan arayarak veya [email protected] adresine e-posta göndererek Müşteri Hizmetlerimizle paylaşabilirsiniz. Saygılarımızla, TURKCELL SUPERONLINE

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön

Giriş Yap