20 Nisan 2013

Sebamed Yüz Kremi Egzama Yaptı!

Aldığım likit body losion ve yüz kremini kullanmaya başladıktan bir süre sonra göz çevremde yoğun bir şekilde kızarıklık ve döküntü oluştu bugün dermatoloğa gittim ve bana egzama olduğumu yakın zaman da yüzüm için kullandığım bi ürünün neden olduğunu söyledi ve kortizol içeren kremle tedaviye başlamak zorunda kaldım benim için bu hayal kırıklığı oldu Sebamedi severek ve güvenerek! kullanıyordum çünkü

Müge 907 Okunma

Cevaplar

  • Sebamed Temsilcisi23 Mayıs 2013

    Sonuç elime ulaşır ulaşmaz sizinle paylaşacağım Müge hanım , ancak yaz dönemlerinde üretici firmadaki izinlerden dolayı , bu raporun gelmesi biraz sürebilmektedir , ben konunun mutlak takipçisi olacağım ...Saygılarımla Ecz. Saltuk ALEV ÜRÜN MÜDÜRÜ

  • Müge 23 Mayıs 2013

    sebamed ürününün arkasında oldu ve ilgilenildi bende tahlil sonucunu bekleyip merak ediyorum tşk ederim

  • Sebamed Temsilcisi20 Mayıs 2013

    Tüketicimizin gönderdiği ürünler , tahlil için Almanyaya üretici firmaya gönderildi ..Müge hanıma telefonda ulaşılarak , süreç ile ilgili bilgi verildi .. Ecz. Saltuk ALEV ÜRÜN MÜDÜRÜ

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön