05 Aralık 2013

Reis Otomotiv Arıza Tespit Ücreti Alıyor!

Yıllardır Opel kullanırım ve bakımlarını Reis Otomotiv'de yaptırırım. İlk defa garanti süresi sonunda bir sorunla karşılaştım. Turbo'dan ses geliyor diye servise götürdüm arabayı. Ancak sorunun büyük ihtimalle turbodan kaynaklandığını turboyu değiştirip tekrar kontrol yapılacağını söylediler. İhtimaller tespit değildir. Turbo'dan ses geldiğini ben söylemiştim onlara zaten. 120 lira benden tespit parası aldılar. Oradan çıktım Şaşmaz'a gittim.

Aile ustasına dinlettim arabayı. Kontrollerden sonra sesin manifoltdan geldiğini söyledi. Yani Reis Otomotiv'in ustaları da müşteriye karşı tutumu da sınıfta kaldı. Zira pek bir işe yaramıyor.

Hakan G. 1.679 Okunma

Cevaplar

  • Hakan G.10 Aralık 2014

    Dönüş Yapılmadı. Bir firma anca bu kadar duyarsız olabilir.

  • Reis Otomotiv Müşteri Temsilcisi09 Ekim 2014

    Değerli Müşterimiz, Başvurunuz ile ilgili olarak, Müşteri Hizmetleri Yetkilimiz en kısa sürede sizinle irtibat kuracaktır. Saygılarımızla,REİS OTOMOTİV Müşteri Hizmetleri Firmamızın ürün ve hizmetleri ile ilgili görüş, öneri ve şikayetlerinizi www.reisotomotiv.com.tr internet sitemizden ya da 444 63 55 no’lu telefonumuzu arayarak bize iletebilirsiniz

  • Hakan G.09 Ocak 2014

    Hala dönüş yok. şikayetvar uyuyo musun?

  • Hakan G.10 Aralık 2013

    Neyi değerlendirmemi istiyorsunuz anlamadım? Firma tarafından çözüm için dönüş yapılmadı.

  • Hakan G.09 Aralık 2013

    Herhangi bir dönüş yapılmadı.

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön