Toplam çözüm sayısı
..
Paribu ile ilgili

Şikayetin Durumu

  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü
  • profile
  • profile
  • profile
35 Destekçi
  81 Yorum
Popülerkarşılaştırmalar  
Ziyaretçi tercihleriyle oluşturulmaktadır.
Paribu
ile
Binance
Paribu
ile
BTCTURK

Yeni karşılaştırma

ile

EFT İle Paribu'ya Para Düşmedi Hala

20.502görüntüleme
Recep
Recep 1 hafta önce

Paribu'ya garanti hesabımdan tl yolladım. Hesabıma aktarılmadı 1 saattir bekliyorum otomatik mailden gelen başka bir şey yok mağdur ediliyoruz yanlış bir işlem de yapmadım hala gereksiz yere bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim. Coin almak istiyoruz ama para yatmadığı için elimiz kolumuz bağlanıyor.

  • profile
  • profile
  • profile
35 Destekçi
  81 Yorum

81 Yorum

Yasemin
Yasemin1 hafta önce
 

Sorununuz çözülmedi benim neredeyse 24 olacak ama hala sorunum couzlmedi ben de para gönderdim ama hala Paribu hesabımda görünmüyor

 8
Temel
Temel1 hafta önce
 

Nasıl bir yol izliyorsunuz peki ne yapmalıyız bilginiz var mı

 4
Talha
Talha1 hafta önce
 

Temel bey sizin ne kadar süre oldu

 3
Şakir
Şakir1 hafta önce
 

24 saattir pariniz hala gecmedimi bende bu konuda mağdurum

 7
Fikri
Fikri1 hafta önce
 

Vallahi bende aynı sorun var parayı yatırdım ama hala hesaba geçmedi mağdurum yardım edin

 6
Yasin
Yasin1 hafta önce
 

Benim 3 saat oldu halen daha gelmedi

 7
Umutcan
Umutcan1 hafta önce
 

Vallahi bende saatlerdir bekliyorum

 5
Oguzhan
Oguzhan1 hafta önce
 

Beyler hemen bankanızı arayın EFT işleminizi iptal edin. Para tekrar hesaba geçeceğiniz söyledi. Şimdi ben Garanti Bankası ile görüştüm.

 6
Murat
Murat1 hafta önce
 

Benimde bu sabah 10 dan beri hesabıma geçmedi. Sizin sorun çözüldü mü acaba

 4
Furkan
Furkan1 hafta önce
 

Ben de bugün Paribu'ya tl yatırdım 4 saattir bekliyorum hala sisteme aktarılmadı Müşteri temsilcisini arıyorum lakin ulaşamıyorum umarım durumu düzeltirler.

Rabia
Rabia1 hafta önce
 

EFT iptali yaptım

Talha
Talha1 hafta önce
 

Merhaba aynı sorun bende de oldu şu an sonuç alabildiniz mi?

 4
Temel
Temel1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de var

 5
Barış
Barış1 hafta önce
 

Bende de oldu 10 bin yok piyasada

 8
Yasin
Yasin1 hafta önce
 

Bende para aktardım Ziraat'ten hala fecmedi hesabıma

 11
Ziya
Ziya1 hafta önce
 

İlk defa oluyor böyle bu ne saçmalık parayı işleyemiyorlar hesaba tam mahkemeye vermelik

 10
Altan
Altan1 hafta önce
 

Benimde geçmedi 6 saat oldu çözüm bulan varsa yazsın

 5
Talha
Talha1 hafta önce
 

Şubenize gidin EFT/havale iptal talebi oluşturun.

 1
Kurtuluş
Kurtuluş1 hafta önce
 

Siz başvuda bulundunuz mu? Sonuç aldınız mı?

 3
Şakir
Şakir1 hafta önce
 

Kardeşim bize yardımcı ol paramızdan olacağız

 3
Oguzhan
Oguzhan1 hafta önce
 

Hemen bankanızı arayın EFT işlemlerini iptal edin

 2
Talha
Talha1 hafta önce
 

Sonuç yok maalesef

 3
Onur
Onur1 hafta önce
 

Aradım Paribu hesabınıza para aktarılmış şu an bir işlem yapamayız ancak onlar iptal edip iade ederler dedi iptal olmuyor sen nasıl yaptın

 5
Ali
Ali1 hafta önce
 

Vallahi ben gittim. Para Paribu'nun hesabına geçtiği için onlarla görüşün dediler de ortada bir muhatap bulamıyoruz. Bu kadar paranın döndüğü bir yer bu kadar başıboş bu kadar sorumsuz olamaz. Bir denetim mekanizması şart bu coin borsalarına.

 9
Özgür
Özgür1 hafta önce
 

Ben Ziraat'ten attım arkadaş vakıftan attı geçmedi hala 1 saat olacak

 6
Sinan
Sinan1 hafta önce
 

Bende de aynı sorun var

 5
Murat
Murat1 hafta önce
 

Aynı sorun bizde de oldu girdiğime bin pişman oldum

 2
Fatih
Fatih1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de var yazıklar olsun

 4
Ahmet
Ahmet1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de var maalesef para ortada yok

 5
Can
Can1 hafta önce
 

Bende de aynı durum var ve aldat yapamıyorum minimum 1000 coin falan diyor akşam yapıyordum şu an yapamıyorum bilen var mı sebebini yeni açtım hesabı

 5
Onur
Onur1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de var sabah 10 dan beri bekliyorum hâlâ da yatacak desteğe yazıyorum aynı şeyleri mailden atıyorlar ulaşabileceğimiz numara var mı

 6
Şakir
Şakir1 hafta önce
 

Yok kardeşim aynı durumdayız

 4
Umutcan
Umutcan1 hafta önce
 

Aynı durumdayız vallahi

 5
Altan
Altan1 hafta önce
 

6 saat oldu. Paribu bitti de paramızı kurtarırız inşallah. İstanbul'da olan varsa açık adres var bir gitsin

 2
Hasan
Hasan1 hafta önce
 

Aynı sorunu yaşıyorum sabah 10, da Ziraat ten 2.500 TL gönderdim ortada yok

 9
Emre
Emre1 hafta önce
 

Benim 10bin yok piyasada 4saat oldu

 3
Damla
Damla1 hafta önce
 
EFT İle Paribu'ya Para Düşmedi Hala

Ben de aynı sorunu yaşıyorum ve acil çözülmesini istiyorum

 2
Onur
Onur1 hafta önce
 

Parası hesabına düşen var mı

 1
Altan
Altan1 hafta önce
 

Yok gittikçe mağdur sayısı artıyor

 1
Talha
Talha1 hafta önce
 

EFT iptali yapmismiydiniz

 1
Veli
Veli1 hafta önce
 

Ben 1000 lira attım 3 saat önce ziraattan geçmedi hesaba denemek için tekrar 10 TL attım o geçti hemen ama 1000 lira yok

 2
Emre
Emre1 hafta önce
 

Yok abi benim 10binde gitti sanırım

 1
Ali
Ali1 hafta önce
 

Bende aynı şekilde deneme amaçlı şimdi 8 TL attım hemen anında geçti ama sabah attığım 200 TL ortada yok bunları mahkemeye verme gibi bir hakkımız var mı

 1
Onur
Onur1 hafta önce
 

Param yatırıldı şükür

 1
Altan
Altan1 hafta önce
 

Kaç saat sonra acaba

 1
Altan
Altan1 hafta önce
 

Biz hala bekliyoruz

Onur
Onur1 hafta önce
 

7 saat sonra yatırdılar

Altan
Altan1 hafta önce
 

Gözün Aydın kardes, darısı bize, düştüğümüz hale bak paramızla rezil oluyoruz,

Fatih
Fatih1 hafta önce
 

Kardeşim kaç saat sonra yatırıldı lütfen cevap ver çok mağdurum ona göre hukuki işlemlere başlayacağım bende

 1
Fatih
Fatih1 hafta önce
 

Hocam ne kadar bekletildiniz ve nasıl çözüme ulaştınız ben yatırdım para hesabıma düşmedi sonradan deneme amaçlı küçük bir miktar yükledim o para anında düştü ama asıl param hala hesabıma yatmış değil

Captain
Captain1 hafta önce
 

Herhangi bir destek talebinde bulundunuz kendi kendine mi yattı.

Onur
Onur1 hafta önce
 

7 saat sonra yatırdılar paramı sürekli destekten yazıyordum başka yaptığım hiç Bir şey yoktu

 4
Mustafa
Mustafa1 hafta önce
 

Kardeşim ben destek talebi de oluşturamıyorum nasıl oluşturacağız yazıyorum sürekli detaylı bilgi diyor yardımcı olur musun lütfen

Fahri
Fahri1 hafta önce
 

Kardeşim kaç saat ye geçti acaba

Çağrı
Çağrı1 hafta önce
 

Merhaba. 3 saat oldu bizim de para hesaba geçmedi. Desteğe yazdım ama geri dönüş olmadı. Sizin hesaba geçen var mı?

Mustafa
Mustafa1 hafta önce
 

Kardeşim destek talebi nasıl oluşturuluyor ya bende sürekli detaylı bilgi diuorda

Captain
Captain1 hafta önce
 

Bizim de tam 3 saat oldu desteğe yazıyorum otomatik cevap gönderiyorlar hiçbir bilgi yok

Kadir
Kadir1 hafta önce
 

Benimde 4saat oldu hala hesabıma geçmedi can sıkıcı bir durum çözülen yazarsa bizde bilgi edinmiş oluruz.

Soner
Soner1 hafta önce
 

Gelmedi mi reis hala bilgi verirmisin lütfen bize

 1
Captain
Captain1 hafta önce
 

Arkadaşlar benim param yattı saat 5 saat 30 dakika sonra.

Emre
Emre1 hafta önce
 

4saat oldu bizde hala tık yok

Talha
Talha1 hafta önce
 

EFT iptali geri dönen varsa yazabilir mi?

Barış
Barış1 hafta önce
 

Parası yatan var mı benim hesapta 10bin vardı çekilmiyor 10 binde sabah attım vallahi sıkıntı yardımcı olabilecek birileri yok mu

Recep
Recep1 hafta önce
 

Ben EFT iptalinde bulundum tam 4 saat oldu her yerden yazdım. Karşıya ulaştığı için sadece onlar iptal edebiliyor

 2
Rabia
Rabia1 hafta önce
 

Benim yatırıldı

Özge
Özge1 hafta önce
 

7 saat oldu 500 TL yatırdım hala hesabıma gelmedi benden saatler sonra arkadaşım 200 attı 5 dakika sonra hesabına geçti karşımızda kesinlikle muhatap yok kafayı yememek elde değil başlamadan çıkmak bence en iyisi param yatar yatmaz çıkacağım

 1
Funda
Funda1 hafta önce
 

10 saat oldu hâlâ para Paribu hesabına geçmedi Ziraat'ten yollamıştım. Destek merkezi diye bir şey yok zaten insanları şu an mağdur ediyorlar.

 2
Kadir
Kadir1 hafta önce
 

Benimde Ziraat hesabımdan 7bin gönderdim 10 saat oldu hala görünürde bir şey yok. Acaba aynı sorunu çözülen arkadaşlar var mı

 1
Ekrem
Ekrem1 hafta önce
 

Aynı kardeşim 14 saat oldu sonuç yok

Halil
Halil1 hafta önce
 

Bugün 15:30 1500 TL Yatırdım cüzdanıma geçmedi EFT iptal yaptım kimse dönüş yapmıyor. Otomatik mail yapmışlar dönüş olamasa İstanbul şubesine gideceğim. Parayı almasını biliyorlarsa vermesinide bilicekler

 1
Rukiye
Rukiye1 hafta önce
 

Sorununuz çözüldü mü aynı sıkıntı yi yaşıyorum para geçmiyor hesaba

 1
Mehmet
Mehmet1 hafta önce
 

Benim tam 30 saat oldu hala tık yok

 1
Recep
Recep1 hafta önce
 

Arkadaşlar EFT iptali yapıp hesabına iade yatan var mı?

Mehmet
Mehmet1 hafta önce
 

EFT iptali nasıl oluyor

Recep
Recep1 hafta önce
 

Transferi iptal ediyorsunuz

Halil
Halil1 hafta önce
 

Ben yaptım daha dönüş alamadım

Hüseyin
Hüseyin1 hafta önce
 

7 saattir para hesaba geçmedi Nası bir uygulama muhatap olacak kimsede yok

Meryem
Meryem1 hafta önce
 

30 saat geçti benim de 10000 TL yok

Rabia
Rabia1 hafta önce
 

Parası yatan varsa dönüş yapsın mağduruz

Halil
Halil1 hafta önce
 

Benim yatırıldı gece 12 de

Altan
Altan1 hafta önce
 

Türkiye'de 1 numaraya yükseldi Paribu'yu kutlayalım şikayet var.com %587 şikayet artışı ile ilk sıraya yerleşti tebrikler Paribu

 1
Yorum yazabilmek için ya da .
profile-icon
Paribuile karşılaştır  
Ziyaretçi tercihleriyle oluşturulmaktadır.
Paribu
ile
Binance
Paribu
ile
BTCTURK

Yeni karşılaştırma

ile

Benzer Şikayetler

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Paribu'dan btt cüzdanımdan B*** TPFPNnAGRSzMKEoWsDhHEDqvDaC6gGVyos kodlu btt cüzdanıma 5390 adet btt gönderdim ancak 2 gün oldu hala hesabıma geçmedi. Tüm işlemleri tekrar tekrar kontrol ettim yaptığım her şey doğru ama ne telefon ile ne de destek ekibine yazdıklarım ile kimseye ulaşamıyorum. Elimde...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Binance cripto para borsasından Paribu cripto para borsasına gönderdiğim USDT 15 saat geçmiş olmasına rağmen hala Paribu hesabıma geçmedi. Binance tarafında işlem onaylandı. Paribu destek ekibine gerek uygulama içinden gerekse mail yolu ile durumu ve Tx ıd bilgilerini paylaşmış olmama rağmen ne herh...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Ben Paribu'dan tl hesabımı çekemiyorum bankaya kendi hesabıma atmak istiyorum. Destek bölümüne o kadar yazdık yine aynı sorun işlem yoğunluğu olduğunu söylüyorlar. Kaç gündür uğraşıyorum olmuyor yine cüzdan hesabıma giriyorum aynı sorunla yine karşılar

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Mail adresi doğrulama kodu gelmiyor bunun için ne yapmam gerekiyor. Hesap ba para göndermek istiyorum ama bunları düzenlenmeyince işlem yapmak istemiyorum nasıl yardımcı olabilirsiniz. Bana bu konu hakkında en kısa sürede cevap yazarsanız sevinirim. Gereği yapılmasının arz ederim

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Paribu hesabıma 14.04.2021 tarihinde 52 TL gönderdim bu para ile dogecoin aldım işlem gerçekleşti ama simdi hesabıma bakıyorum ne param var ne de dogecoin işlemimde coinim var bu hatanın en kısa zamanda çözüme kavuşmasını istiyorum. Lütfen yardımcı olun

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

B***'den Paribu'ya 30 dolar attım. Ancak üç gün oldu hala para hesabıma düşmedi. Yaptığım işlemleri kontrol ettim hata yok. Paribu'ya telefonla ulaşılamıyor. Mail attığım zaman da sadece ilk gün dönüş yapıp tx kodu istediler. Ben de kodu gönderdim ondan sonra bir daha asla dönüş yapılmadı ve param h...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Merhaba yanlışlıksa Paribu'daki hesabıma 06/04/2021 tarihinde TR42 0001 5001... 26 numaralı kendi adıma olmayan VakıfBank hesabından para havale işlemi gerçekleştirdim. Banka hesabı Kendi adıma olmadığı için iade olması gerektiği ve söz konusu tutarın en geç 5 iş günü içerisinde iade olacağı tarafım...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Paribu hesabımda 108₺ banka hesabıma aktardım bekleyen onay olarak görülüyordu destek ekibine çağrı açtım sonra bekleyen işlemlerde de görülmüyor ve param hesabıma gelmedi. Şu an ortada görünmüyor konuyla ilgili inceleme yapılıp dönüş yapılmasını rica ediyorum.

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

24 saat önce hesabıma gönderilen Tron hala benim hesabıma geçmedi Paribu nun hesabında beklemekte. Yanlış işlem olsa iade edilir, doğru işlemse hesaba geçilir, bir eksiklik varsa maillerime cevap verilir hiçbir şey yapılmıyorsa ben burada art niyet ararım kusura bakmayın. Paribu uygulamasını kulland...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Binance'den Paribu hesabıma USD gönderdim 24 saat geçti hesabıma para hala geçmedi. Hesap adreslerini kontrol ettim adresler doğru bir sıkıntı yok, Binance tarafında da işlem tamamlandı görünüyor. Destek için mail atıyorum dönüş yapan kimse yok. Sorununun acil giderilmesini istiyorum

  • profile
  • profile
2 Destekçi