Oley.com ile ilgili
Şikayetin Durumu
  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü

Aa Qq sonuçtan çok memnun

Oley.com Para Çekme İşlemini Gerçekleştirmediler

1.279
Aa Qq
Aa Qq 23 Eylül 2022 13:26
Çözüldü

Oley.com da 10 TL yeni üyelik sonrası kazanan kuponumdan para çekme işleminde yanlışlıkla oğlumun IBAN'ını girmemden dolayı para çekme işlemi gerçekleşmemiştir. Kendi hesap no dışında para çekme işlemi olmadığı için buraya kadar sorun yok ama kazandığım miktar oley.com hesabıma geri gelmemiştir. Bir çok kez yazmama rağmen hep bir oyalama taktiği yaptılar yazık. Bahis dünyasında neden çok tercih edilmedikleri anlaşılıyor.

Aa Qq
Aa Qq23 Eylül 2022 14:06

Tşk.

Aa Qq
Aa Qq23 Eylül 2022 14:08

Sorun çözüldü

Oley.com Logo
Oley.com23 Eylül 2022 14:28

Benzer Şikayetler

profile
138
2 hafta önce

Oley.com Puan Tanımlamıyor, Tutan Kuponun Parası Geç Yatıyor

Hocam bir 10 TL puan istiyoruz ya ayıp ediyorsunuz dün sizin yüzünüzden canlı maçları kaçırdım az kazanacaktım ayrıca canlı öncesi oynanan kornerler, basketbolda çeyrek, altüst sonucu maç bittikten sonra hesaba geçiyor bu sadece sizin siteye has bir şey diğer bütün sitelerde tuttuğun an hesaba geçiy...

profile
132
2 hafta önce

Oley.com Hesaba Para Geçme Mağdurluğu

oley.comda devamlı iddaa oynuyorum kuponumdaki 2 Mac ertelendi 24 saat geçmesine rağmen param yatmadı aradığımda 36 48 saat arası değerlendirme yapılıp paranız yatacaktır diyor bu ne saçmalık zaten oran belli niye milleti bekletiyordunuz oley.comda iddaa oynamak pişmanlıkmış. Üye numaram 12209278

Oley.com Hesaba Para Geçme Mağdurluğu
profile
45
18 Aralık 2022

Oley.com Para Çekme Sorunu

Oley.com Paramı Ziraat Hesabıma Yatırmadı. Çekim talebi iletmeme rağmen aradan 3 saat geçti halen hesabıma yatmadı. Acilen sorunun çözülmesini talep ediyorum. Böyle bir şey olabilir mi? 3 saati geçmiş iş gününde paramı yatırmıyorsunuz Lütfen bakarmiainiz artık başarısız diyor hep

Oley.com Para Çekme Sorunu
profile
Has
79
03 Aralık 2022

Oley.com Kazandığım İddiada Para Gelmedi

2 Aralık cumartesi oynadığım iddiada Kamerun Brezilya maçına Kamerun dedim ama hala param gelmedi. 68 TL cop oldu. Yardımcı olun lütfen yaklaşık 1 saattir gelmiyor en kısa sürede mesaja bakmanızı rica ediyorum size güveniyordum beklemezdim böyle bir şey.

Oley.com Kazandığım İddiada Para Gelmedi
profile
681
16 Kasım 2022

Oley.com Para İadesinde İşlem Ücretini Benim Paramdan Kesip Eksik Yatırdılar

12011018 numaralı Oley.com üyesiyim. Papara ile ödeme yaptım ama bu şekilde olmaz deyip bana paranın iadesi yapılacak dediler. Sonra para iadesinde eksik yatırdılar. İşlem ücretini benim paramdan kesiyorlar bunu sorduğumda da bir numara verip arayın diyorlar. Ne yapayım kardeşim dilenci gibi 2 liran...

profile-icon
Yorum yazabilmek için ya da .