Okeyplus.com El Şikayetleri

(20 şikayet)
Okeyplus.com

Facebook arkadaşımla birkaç kez aynı masada oyun oynadık diye süresiz engellendi ne kadar saçma arkadaşımla oynayamayacaksam neden milletin birbirine arkadaşlık isteği göndermesi kapatılmıyor? Lütfen rica ediyo…

1 g
Okeyplus.com

101 Okeyplus sen neye dayanarak engel koyuyorsun? eşli oynadım arkadaşıma el sormak hile mi bu?

4 g
Okeyplus.com

Dün gece bele masa arkadaşım oyunu oynarken 4 el kazandık ve sonradan kaybettik ve oyundan çıktım geri arkadaşım aradı girmeye çalıştım engellendin yazıyor hile falan yapmadan rakiplerimiz küfür etti biz de ett…

12 Ocak
Okeyplus.com

101 Okeyplus girişim engellendi. Oyun oynarken el açtığım sırada bilgisayarım donma yaşayınca sayfayı yenilemek zorunda kaldım. Büyük ihtimalle hatalı el açtığım için hile olarak şikayet edildim. O masada bir e…

29 Aralık 2017
Okeyplus.com

Yöneticiler beni neden banladığınızı anlamadım ve Okeyplus.com'da hile yaptığım için engellediğimi gördüm. Ben hile filan yapmadım. Bana taş atan adamın 70 milyonu vardı hatalı el açıp sürekli ceza yedi ve hal …

21 Aralık 2017
Okeyplus.com

Hesabımda olan Okey Plus Okey oynadım miktara el koyulmuş oyun içinde kazandın chiplere, lütfen gereğinin yapılmasını.

13 Aralık 2017
Okeyplus.com

Okeyplus 101 oyununda yapmış olduğum yüklemenin hesabını yapamıyorken oyunda dönen hile hiç de basite alınacak gibi değil, açık elde ceza yerim her el 34 sayı 2 çift yerden çektiğim taşlar 1/2 geliyorken nasıl …

27 Kasım 2017
Okeyplus.com

Beni haksız yere engellediniz. El iyi geliyor diye engellediniz beni engelimi kaldırın lütfen.

20 Kasım 2017
Okeyplus.com

Ben bu oyuna defalarca çip para çekip oyun oynamaya çalışıyorum ama bütün oyun zevkim gidiyor. Ben çip yükledikçe çipler gidiyor, son 2 haftadır per diye bir şey vermiyor. Sisteminiz yanımda ki adam 40 taş vark…

05 Eylül 2017
Okeyplus.com

11/8/2017 tarihinde oyun oynayıp çanak kırdım, çıktım hesabım engellemiş oysa ben asla hile yapmadım bir de başkasının yerine iki el oynadım, masalarımın incelenip bu haksızlığın giderilmesini önemle rica ederi…

12 Ağustos 2017

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön