Aciliyeti var: daha üst yetkiliye ulaştırılsın (değişim hakkında)
Genel bakımdan sonra servis hatası sonucu ekran kartım yandı ne alakaysa 3600₺ LCD ekran değişimi dediniz: tamire göndermedim ben, arıza notumu okumadınız mı deyince de daha düşük model stokta olmayan bir bilgisayarla garantisiz değişim yaptınız, ücret iadesiyle tehdit ederek (20 gün yasal süreyi doldurup otomatik ücret iade hakları varmış sözde)
Gerekli bilgilendirmeleri kayıt altında dediğiniz 22 Mart tarihli teknik servis görüşmesinde yaptığım halde tekrar arıza notu yazmam istendi.
(20.4'ü Servise İade Eden Kişi Bilgisayara Poşet Geçirip Jelatinleri Yapıştırmaya Çalışmış. Adaptörü De Koymadan Şeffaf Bantla Kapatıp Göndermiş) Sizin sıfır anlayışınız bu mu? Aradım tekrar geri gönderttirdiler duvarla konuştum resmen, 1 ay daha bekletecekler. O da kesin değil. Monster'ı kendinize değil servise alıyorsunuz resmen.
İkinci El Değil Satış Stoğundaki sıfır Eşdeğeri veya Üstü ile değişim!. (Ücret İade İstemiyorum Veya Servis Stoğundan Değişmesin 2. El Gönderiliyor Sürekli)
Ekran Kartı Yanan Bilgisayarın arıza Notunda Satış Stoğunda sıfır Değişim Talebimi Gayet Açık Yazmışım...
İlk teknik servis görüşmesinde teklif edilen bilgisayarın adaptör gücünü sorduğumda 5-10dk telefonda bekletip Ar/ge merkezimizle görüştüğüm için uzun sürdü diyerek "senin gönderdiğinden 10watt daha güçlü bu 240 watt", dediniz. E bu 180 watt? Kargodan bugün geldi garantisi de yokmuş.
Üstelik yetkiliniz teklif sırasında bilgisayarın ekran kartının 2GB daha düşük hafızalı olduğunu dahi bilgilendirmedi. Telefonda bilgisayarın özelliklerini eksik bilgilendirerek, ücret iadesini de gündeme getirmek suretiyle tehdit ederek sözde sıfır olduğunu söyleyip aceleyle oldubittiye getirip kabul ettirdiler. Teknik servis yetkiliniz beni dolandırdı resmen.
Aylarca zaman harcadım serviste. Müşteri memnuniyeti için servis stoğundan ikinci el değil; satış stoğundaki sıfır en az üst modeliyle değişim sağlansın.
1 Yorum