Visit Xolvie to read complaints and reviews, or file yours.
1

T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!

profile
05 Mart
3.625

Az önce her zamanki oynadığım oyunu oynarken yanık kokusu geldi ve ekran yanıp sönmeye başladı sonra cızırtı sesiyle birlikte ekran karıncalanmaya başladı. Düğmeden kapatıp yeniden maça bağlandığımda her seferinde yine yanık kokusu geliyor ve ekran karıncalanıyor, kullanamıyorum. Evdekiler bile kokuyu merak edip korkarak beni kontrole geldiler, oyunu tekrar açtığımda yanık kokusunu tescillediler. (Bütün ayarlar kapalı grafik ayarları en kısıkta Valorant ® oyun ağır oyun değil zaten sıcaklıklar 60-70 dereceyi geçmiyor. Oynayamadığınız oyun olursa garantisi biziz diye reklam veriyorsunuz ve garanti henüz birkaç gün önce bitti bu nasıl iş? )

Zaten Monster (U** adlı kişi) Ankara Çukurambar servisinden markanıza yakışmayacak kişilerce haftalar boyu mağdur edildim. Son çare olarak termal bloğu değiştirdiniz bilgisayar daha gürültülü daha sıcak çalışmaya başladı. Zaten sırf bu sebepten (termal blok değişince daha kötü hale geldiği için) artık bilgisayarı zorlayacak herhangi bir oyuna veya programa girmiyorum, ama hale bakın. Termal blok bu Ağustosta değişmiş. Parça değişiminden sonra 2 yılını bile doldurmadan bilgisayar hasar aldı, ekran kartı yandı veya başka bir parçası!.

Reklamda ömür boyu ücretsiz bakımı ortaya atacaksanız teknik ekibe bilgili insanları doldurun ya da Ankara şubenizi kapatın. Ben bu bilgisayarın muadilini veya tamirini istemiyorum çünkü yapamıyorsunuz. Yeter artık farklı bir bilgisayarla değiştirin şunu. Çözümünüz için Acil cevap veya yazı veya e-posta bekliyorum! Hazır cevap kopyalayıp yapıştırmayın.

T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!

Gelişme
Gelişme

22 Mart 19:20

Aciliyeti var: daha üst yetkiliye ulaştırılsın (değişim hakkında) Genel bakımdan sonra servis hatası sonucu ekran kartım yandı ne alakaysa 3600₺ LCD ekran değişimi dediniz: tamire göndermedim ben, arıza notumu okumadınız mı deyince de daha düşük model stokta olmayan bir bilgisayarla garantisiz değişim yaptınız, ücret iadesiyle tehdit ederek (20 gün yasal süreyi doldurup otomatik ücret iade hakları varmış sözde)

Gerekli bilgilendirmeleri kayıt altında dediğiniz 22 Mart tarihli teknik servis görüşmesinde yaptığım halde tekrar arıza notu yazmam istendi. (20.4'ü Servise İade Eden Kişi Bilgisayara Poşet Geçirip Jelatinleri Yapıştırmaya Çalışmış. Adaptörü De Koymadan Şeffaf Bantla Kapatıp Göndermiş) Sizin sıfır anlayışınız bu mu? Aradım tekrar geri gönderttirdiler duvarla konuştum resmen, 1 ay daha bekletecekler. O da kesin değil. Monster'ı kendinize değil servise alıyorsunuz resmen.

İkinci El Değil Satış Stoğundaki sıfır Eşdeğeri veya Üstü ile değişim!. (Ücret İade İstemiyorum Veya Servis Stoğundan Değişmesin 2. El Gönderiliyor Sürekli)

Ekran Kartı Yanan Bilgisayarın arıza Notunda Satış Stoğunda sıfır Değişim Talebimi Gayet Açık Yazmışım...

İlk teknik servis görüşmesinde teklif edilen bilgisayarın adaptör gücünü sorduğumda 5-10dk telefonda bekletip Ar/ge merkezimizle görüştüğüm için uzun sürdü diyerek "senin gönderdiğinden 10watt daha güçlü bu 240 watt", dediniz. E bu 180 watt? Kargodan bugün geldi garantisi de yokmuş.

Üstelik yetkiliniz teklif sırasında bilgisayarın ekran kartının 2GB daha düşük hafızalı olduğunu dahi bilgilendirmedi. Telefonda bilgisayarın özelliklerini eksik bilgilendirerek, ücret iadesini de gündeme getirmek suretiyle tehdit ederek sözde sıfır olduğunu söyleyip aceleyle oldubittiye getirip kabul ettirdiler. Teknik servis yetkiliniz beni dolandırdı resmen.

Aylarca zaman harcadım serviste. Müşteri memnuniyeti için servis stoğundan ikinci el değil; satış stoğundaki sıfır en az üst modeliyle değişim sağlansın.

Ek
Ek
Ek
+6
Monster Notebook Logo
05 Mart 08:47

Değerli Kullanıcımız; Ben Müşteri Memnuniyeti ekibinden Alper S. Talebinizi aldık ve memnuniyetinizi sağlamak için en kısa sürede ekip arkadaşlarımla birlikte size ulaşacağız. Saygılarımızla, Monster Notebook Müşteri Hizmetleri

Oo Aa
05 Mart 18:55

Bilgisayarı kapatırken sorun yoktu ertesi gün bilgisayar da açılmadı... Monster yazısında kaldı. Soğukken açılmıyor araba gibi ısınınca çalışıyor. Tekrar deneyince açıldı ve yarım saatlik oyunun ardından çekmeyen televizyon gibi karıncalanmaya başladı 60-65 derecede. Furmark render testini denedim ekran kartı 80 dereceye çıktı ama ekran gitmedi. Monster'da oynayamadığımız oyun varmış demek ki. Gereğini yapın artık. Resmen bilgisayarın ekran kartı falan yandı. Ömür boyu ücretsiz bakımı bile doğru düzgün yapamıyorken reballing yapabileceğinizi hiç sanmıyorum. Bilgisayarın muadilini veya tamirini artık kabul etmiyorum. Sıfır bilgisayar. 1 buçuk yıllık mağduriyetimi giderin. Değiştirdiğiniz cihaz bu kadar oluyor. Bu arada tabii ki Monster bana ulaşmadı.

Oo Aa
05 Mart 20:31

Yalnız Furmark açınca 80 dereceye çıktığı için geri yapıştı lehimler herhalde ısıdan, şimdilik oyundayken ekran karıncalanıp kapanmıyor gibi. Kara düzen bir laptopa dönüştü. Ama video sabit kanıt Ofis modunda kullanmama rağmen böyleyse bugün zar zor açıldı ama birkaç aya tamamen bozulur hiç açılmaz. Bu saatli bombayı değiştirin yangın falan çıkaracak.

Oo Aa
05 Mart 20:52

Tam bunu yazdıktan sonra ekran yine karıncalandı uydu çekmeyen televizyon şeklinde

Monster Notebook Logo
06 Mart 15:00

Değerli Okan A., Teknik destek uzmanlarımız ile yapmış olduğunuz görüşme sonucunda cihazınızın teknik servisimizde incelenmesine karar verilmiştir. Ürününüz hakkında yapılacak değerlendirmeden sonra size tekrar bilgi vereceğiz. Saygılarımızla, Monster Notebook,

Oo Aa
06 Mart 15:51

İstanbul merkezden aradılar video çekip masaüstüne atmamı istediler ama telefon bağlantısı kesildi. Ama kapanmadan önce 3 servis işleminden sonra hala sorunlarım olduğu için yasal olarak farklı model laptopla değişim hakkımın olduğu söylendi. Bu genel merkez aramasından önce aynı numarayla Ankara'daki o kişi aradı kendisini şikayet ettiğimi falan söyledi bu hiç Monster'a yakışan kurumsal ve kabul edilebilir bir davranış değil. Neyse İstanbul'a göndermeden önce videoyu kaydetmeye çalışıyorum

Oo Aa
06 Mart 17:17
T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!

Videosunu da tekrar çektim daha ne kadar uğraştıracaksınız acaba? Farklı model bilgisayarla yasal değişim hakkımı kullanmak istiyorum. Servis işlemini 20 iş günü içerisinde tamamlayabildiniz mi yoksa yasal süreyi de geçirip servisten al tekrar getir diyerek daha kötü hale mi getirdiniz? Hala parça değişiminden itibaren 6 ay şartı var diyorlar. O zaman ilk servise getirdiğim tarihi baz alacaksınız. Ben o günden beri mağdurum bilgisayarı doğru düzgün kullanamıyorum. İndirdiğim boyutu yüksek oyunları açmıyorum yangın çıkmasın diye...

Oo Aa
07 Mart 08:34

Ofis modundan yukarı çıkamadığımı söylemiştim: az önce ofis modunda bildiğin Youtube.com videosu izlerken ekranım karıncalandı düğmeden kapatmak zorunda kaldım. Sadece oyunda olmuyormuş bu sorun.

Oo Aa
07 Mart 08:42

Kesin çözüm öneriniz için e-mail attım Twitter'dan DM attım her yerden ulaşmaya çalışıyorum. Bilgisayarı kendi kutusunda paketledim cevap geldiğinde İstanbul'a kargolayacağım.

Oo Aa
11 Mart 10:27
T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!

Böyle bir mesaj gelmesi şaşırttı doğrusu Ankara servisi deneyimlerimden sonra. İnşallah sıfır farklı modelle değişimden yana olumlu bir sonuç bekliyorum.

Oo Aa
03 Nisan 20:24
T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!
T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!

Videoda görüldüğü üzere ofis modunda olmasına rağmen ekran gitti Youtube.com videosu izlerken... Sözde sıfır ama stokta yok :d çok komiksiniz... Önce adaptör eksik çıktı, ikinci el bu diyerek gönderdim. Aynı bilgisayara adaptör koyup bu sefer çantayı koymadan göndermişsiniz. Bir de barkod değiştirmedik diyorlar

Benzer Şikayetler

Monster Teknik Servisi İlgisizliği

profile
3 hafta önce
529

2021 yılında almış olduğum Monster abra A7 v11.2.2 bilgisayar, aldığım günlerden itibaren USB portundan kaynaklı sorun yaşıyorum. O USB porta herhangi bir aygıt taktığımda ekranda çizilmeler, yanıp sönmeler meydana geliyordu. O zamanlar servise verdiğimde herhangi bir parça değişimi yapmayıp sadece ...

Monster Kötü Servis Ve Parça Kalitesizliği

profile
3 hafta önce
601

Çok yazık paramla mağdur oldum. Kimseyi dinlemedim uyarmışlardı ancak geçen seneki hevesimle Monster abra A7 v 14.3 aldım 2 ay önce termal macun değişmesi için bakıma yolladım ancak tabiri caizse bilgisayarın içini açıp üfleyip geri yolladılar. Termal macunu değiştirmediler. Şimdi ise tekrar yolladı...

Monster Notebook Ekran İçin Teknik Servis Umursamazlığı!

profile
4 hafta önce
522

2020 nisan'da aldığım Tulpar t7 oyun bilgisayarının ekranı aniden yatay şekilde ortadan ikiye ayrılıp üst kısım siyah hale geldi. Bilgisayarı harici ekrana bağladığımda görüntüde problem olmamasına rağmen bilgisayarın kendi ekranında problem oluşmuştu. Müşteri hizmetleri ile telefonda görüştüğümde k...

Monster Notebook Ekran İçin Teknik Servis Umursamazlığı!
Monster Notebook Ekran İçin Teknik Servis Umursamazlığı!
profile-icon
Yorum yazabilmek için ya da .

1 Yorum

Kaan

Aynı modelde aynı sorunu yaşıyorum. Sorunun kaynağını çözdüm sanırım. Ekranda tek bir renk olduğunda patlıyor bu şekilde. Ben bilgisayarın power tuşunu bir kere basınca ekranı kapatma tuşu olarak değiştirmiştim. Ekranı kapayıp açınca düzeliyor eğer o tek renk görüntü ekranda değilse.

T7 V19,7 2070/10870H Ve Monster Ankara Servisinden Oldukça Memnunum!
Üye marka, tüm şikayetlere geri dönüş yapmak ve müşteri memnuniyetini artırmak için platformda yerini alır. Şikayetvar hizmetlerini etkin bir şekilde kullanarak müşteri deneyimini sürekli iyileştirmeye çalışır.
Monster Notebook Şikayetvar üye markasıdır
Cevaplandı
Ortalama Cevaplama Süresi 14 dk 54 sn
Benzer Şikayet Yaz