Mobile Legends Kredi Şikayetleri

(16 şikayet)
Şikayet Konuları

Mobile legends bang bang oynuyorum telefonum iPhone 6. Her 10 dakikada bir oyundan atıyor bazen daha da erken atıyor sürekli afk kalıyorum. Sürekli yıldız kaybediyorum kredi puanım düşüyor. Kredi puanım düştüğü…

10 Aralık AzizAziz 977

Oyun ortasına çöl fazla laqs oluyor MS sorununu yaşıyorum son iki gündür böyle benim internetimle ilgili bir sorun değil yokladım sürat yerinde MS 60-70 gösteriyor ama oyuna girdiğim an hemen MS yükseliyor ve o…

29 Ekim GunduzGunduz 1.938

Oyun içerisin de oyunu Feedleyen o kadar fazla insan var ki o insanların kredi puanını düşürmek yeterli bir ceza değil oyundan zevk almıyor insan gereğinin yapılması lazım. Sırf zevk için oynamıyor küfrediyor o…

17 Ekim ÖmerÖmer 319

Oyuna başlarken sürekli donuyor. Son güncellemeden sonra oldu. Buna bir çözüm bulun soğudum oyundan. Epik 3'ten büyük ustaya düşeceğim. Ödül vermeyin yıldızlarımı verin bu nasıl oyun ya? Oyun takılıyor afk kalı…

12 Eylül MuhammetMuhammet 232

Oyuna girdim maç yapacağım maça girdim karakteri seçtim maç başlama ekranında 6 dakika bekledim oyundan çıkıp girdiğimde maç başlayalı 8dk oldu hiçbir şey yapamadım maç bitti oyundan şikayet geldi 106 kredi pua…

07 Eylül BurakBurak 1.775

Mac yapacağım kahraman seçtim oyun başlama ekranında bekledim 7 dakika oldu çıktım girdim 9dk önce başlamış oyun yapcagim hiçbir şey yoktu oyundan sonra bana posta attılar 106 kredi puanımdan geriye 84 kredi pu…

07 Eylül BurakBurak 4.910

Oyuna giremiyorum, durmadan ön bellek temizliyorum sonra giriyorum oyun kasıyor, ve cevap vermiyor oyundan çıkıyorum ana ekranda Mobile Legends bang bang müziği çalışıyor durmuyor zorla durdur yapmasam düzelmiy…

04 Eylül BurakBurak 3.490

Yükleme ekranında donup kalıyor kredi puanım düzeldi 4 tane yıldızım da gitti ligde düştüm güncelleme yapıp iyice batırdınız oyunu bir de ortalık küfür edenlerle dolu hala devam ediyorlar artık çözün kredi puan…

04 Eylül BurakBurak 2.748

Sürekli MS var oyunda sürekli kasıyor oyuna girene kafa afk kalıyoruz ceza yiyoruz kredi düşüyor oyun da ölümlerini artıyor oyun veriyoruz saçma salak bir oyuna giriyoruz yaptığınız güncelleme güncelleme değil …

04 Eylül YıldırayYıldıray 2.087

23 Ağustos güncellemesinden sonra savaş alanı yüklenirken donuyor bu yüzden 3 yıldız ve 18 kredi puanı kaybettim ranked maç giremiyorum. Hızlı sürüm diye güncelledim ve şu an savaş yapamıyorum. Facebook'tan vey…

02 Eylül CaglarCaglar 1.794

Oyuna girişte sıkıntı yok fakat kahraman seçiminden sonra oyun yüklenirken %5 veya %20 aradı takılı kalıyor, otomatikmen afk kalıyorum üstüne üstelik benden kaynaklı sıkıntı olmamasına rağmen ve şu an kredi pua…

02 Eylül AdemAdem 1.264

Son güncellemeden sonra oyunu açıyorum sıkıntı yok oyuna giriyorum kahraman seçimi yapıyorum fakat oyuna almıyor. Kapatıp açıyorum 5 veya 6 defa ancak alıyor zaten o zamana kadar afk gösteriyor beni kredi puanı…

28 Ağustos HakanHakan 1.650 1

Beyler ben kendi internetimle sosyal medyada falan geziyorum sonra aynı internetle oyuna giriyorum fakat son güncellemeden sonra oyun oynayamaz oldum kredi puanım 60lara düştü. Kahraman seçimi falan yapıyoruz s…

26 Ağustos ŞahinŞahin 1.693

Lütfen artık MS olayını düzeltin oyuna MS giriyor, afk kalıyoruz, kredimiz düşüyor. Bu konu hakkında hep güncellenecek diyorsunuz ama hiçbir gelişme yok. Gerekli çalışmaları yaparsanız seviniriz. Yıldız düşmesi…

16 Temmuz CanselCansel 1.178

Hiçbir oyunda MS olmamasına rağmen bu oyunda MS 300'den inmiyor. MS sorunu yüzüne oyundan atmalar falan oluyor. bu da afk cezasına dönüşüyor. Böylelikle 50 kredi puanından fazla kaybettim. Eğer bir şekilde özür…

19 Haziran MetehanMetehan 879

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi
Yorum Yap

Cevaplar

Ziyaretçi Yorumları