08 Haziran 2013

Milupa Aptamill Devam Sütü Çocuğuma Yan Etki Yaptı!

Geçen Hafta bulunduğum semtteki Eczaneden 0-6 ay bebekler için eczanelerde marketlerde satılan Aptamil devam sütü aldım. Çocuğuma ilk verdiğimizde ağzının etrafı kızardı biz biberonu emerken yaptı sandık fakat ikinci biberonu hazırlayıp verdikten sonra çocuğun vücudunun tamamı kabarmaya başladı koltuk altları bacakları ve özellikle kulakları kıpkırmızı oldu ve şişti.

Haluk E. 1.377 Okunma

Cevaplar

  • Haluk E.02 Kasım 2013

    Mamanın geri kalanını size göndermeme rağmen inceleme yapıp bana bilgi vereceğinizi söylemiştiniz fakat hiçbir bilgi vermediniz.

  • Milupa Müşteri Temsilcisi11 Haziran 2013

    Sayın İlgili, Siteniz aracılığıyla tarafımıza ulaşan şikayet ile ilgili 11.06.2013 tarihinde tüketici ile iletişime geçilmiş ve konu ile ilgili detaylı bilgi alınarak tüketicimiz ayrıntılı olarak bilgilendirilmiştir. Saygılarımızla, Milupa Tüketici Servisi 0 532 755 04 14

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön