25 Ekim 2016

Medicana Hospitals Verilen İlaç Yan Etki Yaptı!

10.10.16 tarihinde ilgili hastanenin Dermatoloji bölümünden sivilce problemim için Dr. V**M**'den randevu aldım. Doktora kullandığım ilaçları saydım, hiçbirinin bir işe yaramadığını, başka çözümler denemek istediğimi söyledim. Sanki doktor benmişim gibi hangi ilacı kullanmak istediğimi sordu. Ben de tekrar daha önce kullandığım ilaçları söyledim bana " işe yarayan bütün ilaçları kullanmışsın ne yapabiliriz ki biz sana" diye bir cevap aldım. Ne olacak peki diye sorduğumda yine daha önce denemiş olduğum bir ilacı reçetelendirdi. O ilacı denediğimi kullanmak istemediğimi söyleyince ters hareketlerine ve hakaretine maruz kaldım. Hiç muayene bile etmeden farklı bir ilaç yazıp gönderdi, verdiği ilaç yan etki yaptı.

Ayça 2.570 Okunma

Cevaplar

  • Ayça 28 Ekim 2016

    Doktorla konuşup size geri döneceğiz dediler henüz bir dönüş yok

  • Medicana Hospitals Temsilcisi25 Ekim 2016

    6774253 no ' lu şikayete istinaden ; Hasta ile iletişime geçildi. Hasta Hizmetleri Tuğba Erdoğan

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön