27 Mart
Yorum Yap
#10279685

Media Markt Sorumsuz Firma Hasarlı Ürün Gönderdi

Media Markt'ten buzdolabı aldım servis gelince dolabın hasarlı olduğunu gördük. Servis hasarlı raporu verdiği halde Media Markt biz hiçbir şey yapamayız diyor. Çağrı merkezini her aradığımda Horoz Lojistik ile görüşün diyor orayı arıyorum onlarda aynı şekilde bir şey yapamayız diyor. Yani sattığı ürünün arkasında durmuyor. Çok sorumsuz bir firma.

Muhammet 557 Okunma

Cevaplar

  • Muhammet28 Mart

    Horoz Lojistik böyle bir tutanagimiz yok diyor yazmıyoruz. Zaten Tüketici Mahkemesi'ne başvurdum. Gerekli işlemler yapıldı 15 gün içinde iade değişim yapılması mecmurmus. Onlarda söyledi ürunu sizden aldığım için muhatabım sizmissiniz kargoyla bi uisim yokmuş

  • Muhammet28 Mart

    Hasarlı gözükmeyen kargoyu beb nasıl içini göreyim servis açtı gördü iade dedi ve ben kargocuyu tanımam etmem sizin kargonuz olup olmadığınıda bilmem artı günlerdir bir kargocu bir sizle konuşuyorum ama hiç yetkili kimseye ulaşamıyorum telefona çıkanlarda dalga geçercesine kapatıyorlar saatlerce kargocularla konuşuyom boş sizle konuşuyom boş Tüketici Hakem Heyeti'ne gittim evrakları verdim ve onlar bile sizin muhatabınız Media Markt dedi zaten baş vurdum ben hem madi hem manevi mağdur oldum

  • Media Markt Temsilcisi28 Mart

    Değerli Müşterimiz; Hasarlı ürünlerde kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmelisiniz. Hasarlı kargolar için kargo görevlileri zabıt tutmakla yükümlüdür. İnternet mağazamızdan alınan bilgi, siparişinize ait ürün için hasar tespit tutanağınızın bulunmaması sebebi ile iade/değişim talebinize onay verilmediği yönündedir. 08502221500 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden de bize ulaşabilirsiniz. Media Markt Müşteri Hizmetleri

Ziyaretçi Yorumları

Benzer Şikayetler