Kredi ve Yurtlar Kurumu Başvuru Yapamıyorum Kart Gönderim Adresi Hata Veriyor

Sakine Sakine30 Ekim 2020 21:48

Burs başvuruları başladığından beri deniyorum kart gönderim adresi hata veriyor KYK yı arıyorum, cihaz değiştirmemi söylüyorlar ama yine olmuyor. 4 defadır arıyorum hepsi aynı şeyi söylüyor cihaz değiştirdim yine aynı hata veriyor yapabileceğim bir şey yok bunun sistemden düzeltilmesi lazım

counter-icnSizin de benzer bir şikayetiniz varsa
  • Yorum yazabilmek için ya da .

  • profile-icon Mahmut 06 Kasım 2020 15:23  

    Bende aynı şekilde bin defadır deniyorum olmuyor 9. Da hata veriyor

  • profile-icon Aleyna 03 Kasım 2020 18:00  

    Evet ne yazık ki günlerdir denememe rağmen bende de aynı hatayı veriyor. Denemediğim cihaz kalmadı. Ne biçim bir sistem bu! Bugün son gün ve bu saçma sistem yüzünden yapamıyorum başvuru. Lütfen zamanı dolmadan çözün şu sorunu.

  • profile-icon Bukre 01 Kasım 2020 23:39  

    Bende aynı sorundan dolayı başvuru yapamıyorum iki gün kaldı sırf bu yüzden başvuru yapamıyorum

    Cevapları Gizle (2) arrow
    profile-icon Kadir 02 Kasım 2020 16:01  

    İç kapı no 3 yani mesken 3 seçiyoruz, bina no için ise 4 seçiyoruz yani mesken 4 sorun çözülüyor

    profile-icon Funda 02 Kasım 2020 11:23  

    Arkadaşlar sorun yasayanlar adres kısmında mahalle sokak kısmı var ya orada en son kapı no seçtikten sonra sağ tarafında büyük kare kutu var oraya tıklayınca seçtiğin adres bilgileri o kutu içine yazılıyor öyle yapınca oldu umarım işinize yarar

  • profile-icon Nisa 01 Kasım 2020 15:08  

    Ben yapabildim. Adresi yazdıktan sonra sağ taraftaki kutucuğ geçirmek gerekiyormuş

    • 3Yorum
    Cevapları Gizle (3) arrow
    profile-icon Hüseyin 02 Kasım 2020 13:36  

    Kutucuğu göremiyorum bende çarpı olarak duruyor orası

    profile-icon Funda 01 Kasım 2020 21:41  

    Tam okarak nasıl yaptın ben de aynı sorunu yasıyorum yardımcı olabilir misin

    profile-icon Tr Siyahbre 01 Kasım 2020 15:41  

    Bende yaptım çok şükür. Başka telefondan denedim oldu. Telefon ya da bilgisayardan kaynakliymiş. Çok teşekkürler herkese

  • profile-icon Tr Siyahbre 31 Ekim 2020 22:03  

    Kardeşin bende aynı sorunu yaşıyorum ne yapacağız sen yapabildin mi kaynağı ne bulursan bana da söyler misin bende araştırıyoruz ama yok

    • 1Destekçi
      Ali
    • 3Yorum
    Cevapları Gizle (3) arrow
    profile-icon Nisa 01 Kasım 2020 15:09  

    Ayrıca gençlik ve spor bakanlığını aradım. Telefondan değil bilgisayardan başvuru yapmak gerekiyormuş ve cromedan yapın dedi

    profile-icon Tr Siyahbre 31 Ekim 2020 22:26  

    Tamam kardeşim bir de öyle deneyeyim çok teşekkürler inşallah olur

    profile-icon Sakine 31 Ekim 2020 22:15  

    Yaptım Allah'a şükür, farklı bilgisayardan denedim yine çarpı oluyor adres ama devam et dediğimde oldu. Denediğin bilgisayardan olmuyorsa başka bilgisayardan dene

İlginizi Çekebilecek Diğer Konular

İlginizi Çekebilecek Diğer Şikayetler