Jet Turizm Iskenderun Otobüs Şikayetleri

(20 şikayet)
Şikayet Konuları

Ankara İskenderun'a yolculuk için bilet aldım bilet fiyatım 110 TL, ben bu kadar para veriyorum otobüs pis, TV çalışmıyor tekli koltuklarda priz yok ve muavinler sohbet ediyor, hiç kimse ile ilgilenmiyor hayatı…

22 Ağustos HakanHakan 975

Ben İskenderun'dan Adana'ya Öz Jet Turizm ile yolculuk yaptım arkadaşlar defalarca sordum otobüs personeline servisiniz var mı diye hiç kimse oralı bile olmadı geçiştirdiler yağmurun altında gece yarısı öyle bı…

05 Mart MustafaMustafa 3.093

1 Ocak 2019 tarihinde Eskişehir'den İskenderun'a gitmek üzere bilet arıyordum. Diğer firmalarda bulduğum koltuklar çok geride olduğu için 25 liralık fiyat farkına rağmen Jet Turizm'den, koltuk numarası önde old…

04 Ocak OzanOzan 1.249

Jet Turizm genel merkezinin otobüs seferini iptal etmiş tarafımıza hiç şekilde bilgi verilmemiş. 2-3 numaralı koltukları almışken bana 24-25 numaralı koltukları kendilerince ayarlamışlar. Aynı konu üzerinden bü…

04 Ağustos 2018 UğurUğur 836

Yalandan otobüs bozuldu denilerek 2+2 araca bindirdiler bizi. Madem öyle rahat hat deyip fazladan para almayacaksınız. 2+1 deniyorsa o araba gelmeliydi. İskenderun'dan Bursa'ya seyahat eden 18.45 Atabaşı bunu y…

30 Temmuz 2018 SinemSinem 826

Jet Turizm İskenderun İstanbul arası 2+1 otobüse kestiğim üstelik tekli koltuğa da 5 lira farkla kestiğim bileti 30 dakika gecikmeli 2+2 otobüs geldi ve 14 numaralı koltuk ilken en arkaya 42 numaralı koltuğa bi…

25 Haziran 2018 NecmiNecmi 1.737

İskenderun'dan İstanbul'a Jet Turizm'den 2+2 otobüs bileti almıştım şu an yoldayım. Şoför araç kullanırken az bir şey camı açtı sigara içiyor. Var mı böyle saçma bir şey ya insan hiç mi aslım hastası yok mu? Va…

23 Haziran 2018 YiğitYiğit 1.657

İskenderun'dan Adana'ya Jet Turizm'den internet üzerinden bilet almıştım ve acilen Adana'ya gitmem lazımdı otogara gittim ve otobüsü beklemeye başladım ancak otobüs 4 saat gecikmeli gelecekmiş ve bunu bana habe…

22 Haziran 2018 ŞamilŞamil 1.667

Jet Turizm 27 Nisan 2018 tarihinde İskenderun' dan İstanbul'a bilet aldım. Otobüs 2+1 dediler. 2+2 çıktı. İlk defa böyle bir şey görüyorum.

30 Nisan 2018 TalibTalib 1.022

1 Mayıs 2016 23:45 İskenderun - Ankara seferini yapan otobüs internet üzerinde 2+1 otobüs olarak görünürken otogara gelen otobüs eski tip standart otobüstü. Gelmesi gereken otobüs arızalı imiş. İşin enteresan t…

03 Mayıs 2016 UğurUğur 573

Şu anda İskenderun'dan Ankara'ya Jet Turizm ile seyahat ediyorum. 09.45'te gelmesi gereken otobüs 10:20'de geldi ve hiçbir açıklama yapılmadı. Bu resmen ayıptır, saygısızlıktır. İkincisi araç sözde 2+1 ancak ar…

26 Ocak 2016 EthemEthem 547

Şu an Jet Turizm'in saat 8:00'deki Eskişehir İskenderun otobüsünde yolculuk ediyorum. Böyle kaba, üslubu bozuk bir muavin daha görmedim. Sanki zorla tutmuşuz gibi bir hareketler ,bir tavırlar. Bir servis yapıyo…

25 Ocak 2016 MericanMerican 463

Kızım 20.01.2016 günü Ankara'dan İskenderun'a 31aj234 plakalı araç ile geldi. Ankara'dan otobüse bindiğinde muavin nerede ineceğini sormuş. Kızımda İskenderun'un girişinde Petrol Ofisi dolum tesislerinde ineceğ…

23 Ocak 2016 MuzafferMuzaffer 462

22.03.2015 tarihinde saat 23:46'da İskenderun'dan Aksaray'a giden otobüs için anneme, internetten bilet aldım. Bileti alırken açıklamada molalı olduğu yazıyordu, ekspress olduğunu belirten hiçbir açıklama yoktu…

23 Mart 2015 OnurOnur 829

Şuan İskenderun Ankara 23:45 seferindeyim. Experss 2+1 arabasındayım. Koltuğum kırık, önümde servis sehpası yok, otobüs sürekli titriyor. Bu nasıl bir hizmet anlayışı nasıl 2+1 iyi kalite otobüs anlayamadım.

30 Haziran 2014 LeventLevent 1.301
1 2

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi
Yorum Yap

Cevaplar

Ziyaretçi Yorumları