Toplam çözüm sayısı
..
Göznuru Hastanesi Gaziantep ile ilgili

Şikayetin Durumu

  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü

Seyda'nın şikayet sonucundan memnuniyeti

tam yıldız boş yıldız boş yıldız boş yıldız boş yıldız

  • profile
1 Destekçi
  1 Yorum

Yeni karşılaştırma

ile

Göznuru Hastanesi Gaziantep kendi İşlemleri Bile Hatalı

1505görüntüleme
Seyda
Seyda 17 Ağustos 15:15

Hayatımda böyle ticarete düşkün bir hastane görmedim bana ilk başta keretakonus olduğunu söyledi şimdi öyle bir şey yok senin gözünün korneası Allah vergisi bozuk benim yapacağım bir şey yok suni göz yaşı yazıyorum dedi benim gözüm görmüyor bulanık dedim git sağlığınla oyna yazdım dedi gözlük ve lens hasta haklarına gittim diğer doktora yönlendirdi o da bende alerji olduğu için bir şey yapmayacağını söyledi ve göz filmiminde düzgün çekilmediğini söyledi siz çektiniz sizin hastane çekti saçmalığa bakar mısınız paramla rezil oldum başka göz Hastanesi'ne gittim ilgi alaka temizlik hiç yok zaten.

  • profile
1 Destekçi
  1 Yorum

1 Yorum

Adnan
Adnan20 Ağustos 23:19
 

Peykan hocam hoca değil bir baba ben Şanlıurfa'dan adnan aslan beni ameliyat yaptı çok memnunum ellerine saglık Allah razı olsun teşekkürlerimi sunuyorum

Yorum yazabilmek için ya da .
profile-icon

Yeni karşılaştırma

ile

Benzer Şikayetler

profile
  • 0görüntüleme
  • 12 Ağustos 00:18

Hastahanede annem ameliyat oldu ve sonrasında gözü daha kötü oldu. Tekrar doktoruna gittik. 2 hafta ya düzelir dedi. 2 hafta tekrar gittik çünkü gittikçe daha kötü oldu doktor dalga geçer gibi bu hastanın göz tansiyonu varmış dedi. Doktora bunu zaten biliyordunuz bunu bilerek ameliyat ettiniz dediği...

profile
  • 0görüntüleme
  • 20 Temmuz 15:47

Ninem ayağından engelli 83 yaşında ve gazi eşi olay şu şekilde gerçekleşiyor. Saat 14 saatlerinde randevu aldık ve 13.30 da oradaydık bizi saat 15:00 e kadar beklettiler ve sürekli seçmece kılık kıyafete göre adam alıyor bir nevi modern emperyalizm yaptılar. Bir şey söyledik hemen azarladılar sonra ...

  • profile
1 Destekçi
profile
  • 0görüntüleme
  • 08 Temmuz 14:32

Göz doktoru ** Beyin asistanı önüne geleni ve kıyafeti düzgün olanı öncelik tanıyıp içeri alıyor 80 yaşında bir ayağı özürlü Kore gazisi eşi kayın validemin sırası ne zaman öncelikli hasta dedim. Siz ama tanıdık ve doğulu batılı tipe göre içeri alıyorsunuz dedim eşim, çocuklarım kayın validemin yanı...

  • profile
1 Destekçi
profile
  • 0görüntüleme
  • 12 Mart 21:09

Randevu almak bir zulüm zaten. 5 kere operatöre bağlıyoruz deyip suratımıza kapatıldı telefon. Neyse eve yakın diye uğraşa uğraşa güç bela aldık randevuyu gittik maalesef. Sekreterlere diyecek laf yok, nezaket uğramamış bile kuruma. Sağlıkçıya falan indirim yok, annem nasıl olur ben 2 hafta önce gel...

  • profile
  • profile
2 Destekçi