Görünüm          
1.685 şikayet listeleniyor
sta-3-hoverOrtalama Çözüm

Saçma sapan sistem yapmışsınız. Veli girişi ile öğrenci için geçici şifre alacağım. Öğrencinin e -okulda kayıtlı velisi giriş yapabilir diyor. E-okulda kayıtlı velinin bilgileri ile giriş yapıyorum yine aynı cevabi veriyor. Hem ebadan uzaktan eğitim vereceğiz diyorsunuz hem de sistemi düzeltmiyorsun...Devamını oku

sta-3-hoverOrtalama Çözüm

Tüm bilgilerimi doğru girmeme rağmen Eba'ya giriş yapamıyorum ya bu nasıl bir sistem. Şifreyi yeniliyorum ama yinede olmuyor. Kaç saat uğraştım ama yapamadım. Hep bu şekilde sorun yaşıyorum. Şimdi okullar kapalı buradan eğitim verilecek ama giriş bile yapılmıyor.Devamını oku

1 hafta önce yaptığınız yenilikte eba giriş sayfasında sıkıntı yaşıyorum. Eba şifre diye bence gereksiz bir şey çıkartmışsınız. Sayfadan çıkınca gene girmek istediğimde şifremi doğruca eksiksiz yazıyorum ama şifre yanlış uyarısı veriyor. Ya şu gereksiz şifre muhabbetini kaldırın ya da düzgünce yapın...Devamını oku

sta-1-hoverYetersiz Çözüm

Öğretmenlerimin verdiği ödevler için Eba'ya giriyorum ama videolar açılmıyor veya donuyor. Hemen hemen her gün böyle. İnternet hızımda gayet iyi diğer sitelere hemen giriyor. Tamam anladık Eba her gün yoğun oluyor ama bizim de öğretmenimiz sözlü notunu Eba'dan veriyor. Biz şimdi Eba açılmıyor diye...Devamını oku

sta-3-hoverOrtalama Çözüm

EBA'ya giriş yapılmıyor ne zaman düzelecek benim oğlum 3 sınıf hafta başından beri siteye giriş yapamıyoruz. Öğretmen çok ders biriktirdi biz yapamadığımız için hala birikiyor. Bir çözüm istiyoruz. Çocuklarımız verim alamıyorlar. Evde boş kaldılar. Hiçbir şey yapamıyorlar.Devamını oku

  • - Görüntüleme

Ya arkadaşım bu nasıl bir saçmalık ya. Sayfama tıklıyorum bu sitenin kurucusuyla konuşun diye bir uyarı geliyor. Yeter ama ya bu kaçıncı lütfen şu sorun bir an önce çözülsün ya ben bu gidişle derslerimden düşeceğim lütfen ama bu kaçıncıdır yeter ya düzeltin şu sorunu.Devamını oku

  • - Görüntüleme

EBA'da belirtilen giriş saatleri dahil her saat başı giriş yapmaya çalışıyorum. Fakat hiçbir şekilde giriş saatlerini gösteren tablonun dışında erişim sağlayamıyorum. Kaldı ki zaten bir 12. Sınıf dil öğrencisi olarak Eba'yi ve Eba TV'yi kullanmayı geçtim, TYT için başka derslerden bile faydalanamıyo...Devamını oku

  • - Görüntüleme

Ademer’in Aile Danışmanlığı programını aldım, çok pişman oldum. Böyle bir ilgisizlik, umursamazlık olmaz yani. Saygısızlık ve sorumsuzluk hat safhada. Her şey parayı alana kadar. Sınav tarihlerini bile bildirmekten kötü bir kurum. Arıyorum, soruyorum, sürekli sizi bilgilendireceğiz diyorlar. Sonra k...Devamını oku

sta-3-hoverOrtalama Çözüm

Böyle sorumsuzluk görmedim. Eğitimi çok zorlaştırıyorsunuz neden giriş yapamıyorum. Sorumsuzluk, lütfen bu şikayetleri dikkate alalım lütfen. Giriş yapamıyorum şifre alamıyorum her yerden denedim velimle denedim kendim kod göndererek ve e posta adresimle yapmaya çalıştım ve sanki gıcıklığına uygulam...Devamını oku

sta-4-hoverİyi Çözüm

Hızlı yardım ederseniz çok güzel olur kazanım testleri açılmıyor ve benim haftaya sınavım var ve de hocalarım kazanım testlerinden soru soruyorlar. Siteyi açtım (http://odsgm. Meb.gov.tr/kurslar/) bu adresten kontrol edebilirsiniz gerçekten çok sıkıntılı bir durum benim yerimde olan arkadaşlar ill...Devamını oku

  • - Görüntüleme
  • 1Destekçi

Üç gündür bu şekilde hata veriyor. Giriş yapıyorum bu çıkıyor ve saatlerce beklesem de geçmiyor. Hedef puanın değiştiğini ve hesaplandığını söylüyor. Bu sorun yüzünden de EBA'ya giremiyorum ve kullanamıyorum. Ne yapabilirim? Acil lütfen destek istiyorum. Ödevlerimi yapamıyorum. Telefondan da bilgisa...Devamını oku