Ege Üniversitesi Hastanesi Yanlış İlaç Kullanımından Şüpheliyiz!

Gizem Gizem31 Temmuz 2013 10:02

Babam kanser tedavisi görmekteydi. Karın şişliği yüzünden şikayeti mevcut idi. Ege Üniversitesi prof. c**s** kontrolünde kemoterapi'ye girmeye başlamıştı. Sadece ağrısı var diye şu alındı babamdan . Ege Üniversitesi dışında bir hastanede yapıldı bu işlem. Aynı gün c** bey babamı tekrar Ege Üniversitesine çağırdı ve tekrar şu alınmış karnından .

Babam kendi kullandığı araçla gittiği Ege Üniversitesi Hastanesinden sanki her an düşüp bayılacakmış gibi taburcu edildi. Duruma anlam veremedik geçici halsizlik sandık. 3 gün sonra yine Ege Üniversitesi 'ne kontrolü olduğu için oraya acile götürmeyi tercih ettik ; çünkü halsizliği geçmemişti. Bilinci yerinde idi sadece halsizdi. Akşamına babamı kaybettik. Yanlış, aşırı doz ilaç mı verildi, şüpheliyiz.

  • - Görüntüleme
counter-icnSizin de benzer bir şikayetiniz varsa
  • Yorum yazabilmek için ya da .

İlginizi Çekebilecek Diğer Konular

İlginizi Çekebilecek Diğer Şikayetler