D-Smart Fatura Sorunu!

Tolga T. |

0000148**66 Smart kart numaralı D-Ssmart abonesiyim. 25. 08. 2011'den bu yana aboneliğim devam etmekte. Benim ilk iki veya üç fatura dışında üye olduğum tarihten itibaren hiçbir faturam elime ulaşmadı. D-Smartin ınternet sitesinde de hala borcum gözükmemekte sadece müşteri hizmetleriyle görüştüğüm zaman bana son 2 haftadır 700 tl kadar bir bakiyem olduğu söyleniyor.

İki haftanın öncesinde belki 50 kere aradım ve bana 50 kere borcunuz yok dediler. Şu anki borç çıkarma gerekçeleri ise ben üyeliğimi kapatın demişim ama dilekçe yollamamışım. Son 9 aydır 50 kere aradım ve borcunuz yok dediler nedenini hiç söylemediler. Son iki haftadır söylüyorlar. Onların yüzünden 700 tl toplu borca bulaştım.

Etiketler :

Çağrı Merkezi Bilgilendirme Çağrı Merkezi Online İşlemler Üyelik/Paket İptal

Şikayeti Takip Edenler

Şikayet İle İlgili Görüşmeler

  • Tolga T.
    13 Nisan
    00:07

    Evet en sonunda bugün elime 899,25 tl'lik bir toplu fatura ulaştı.Fatura ocak 2012'den nisan 2013'e kadar geçen süreyi kapsıyor.Aylarca aradım faturam gelmiyor dedim ve bana borcunuz gözükmüyor borcunuz yok dediler aradım borcunuz yok dediler belki 50 kere aradım borcunuz yok dediler.Benim bu toplu faturayı ödeyecek durumum yok ben d smartla aylık paket fiyatımı artı paket aşımı ücretimi ödemek üzere anlaştım.Daha bugün MURAT ÇİLENK isminde biriyle konustum ve biz hatalıyız size geri döneceğiz dedi lütfen bu işi çözün ben bu faturayı ödemem sizi mahkemeye vericem en son çare.Sizin hatanızın bedelini ben ödemek zorunda değilim benim bu faturayı ödeyecek durumum yok taksit yapmanızıda istemiyorum ve bu mesajıma lütfen sistem mesajı yollamayın karşılık olarak.

  • Tolga T.
    26 Mart
    18:13

    Şimdide 25.03.2013 tarihinde detaylı bilgi müşteri hizmetleri tarafından tarafınıza bildirilmiştir diye cevap yazmışsınız.Müşteri hizmetleri bana o görüşmede sistemde hata var faturalarınız size yansımıyor dedi.Benim zaten şikayetim bu bundan muzdaripim neyin detaylı bilgisi bu anlamadım.Zaten 1 senedir benim faturam neden bana yansıtılmıyor diye sizi arıyorum.Dalgamı geçiyorsunuz adamla.

  • 25 Mart
    14:54

    Değerli Müşterimiz,

    Belirtmiş olduğunuz konu ile ilgili gerekli incelemeler yapılmıştır. 25.03.2013 tarihinde müşteri hizmetleri hattından yapılan görüşme ile detaylı bilgi tarafınıza iletilmiştir.

    Bilgilerinize sunarız,

    Saygılarımızla

    D-Smart ile ilgili her türlü görüş, öneri ve isteklerinizi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 0850 266 0 266 numaralı D-Smart Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak ya da info@dsmart.com adresine e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

  • Tolga T.
    20 Mart
    18:53

    20.13.2013 tarihinde saat 18:30 sularında beni şikayetimden ötürü dsmarttan aradılar.Şimdi arayan arkadaşta borcumun gözükmediğini ve sebebini bilmediğini söylüyor.Peki bundan yaklaşık 20 gün önce bana neden 700-800 liralık bir borcum olduğunu söylediniz.Lütfen biri bana yardımcı olsun benim 1000 liralık bir toplu bakiyeyi ödeyecek durumum yok.

  • Tolga T.
    20 Mart
    17:04

    Arkadaşlar bahsettiğiniz numarayı ben 100 kere aradım zaten şikayetimdede bunu belirttim.Ben aboneliğimi durdurmak istemişim ama dilekce yollamamısım bana böyle diyolar son 2 haftadır ondan önce 100 kere aradım neden faturam gelmiyo diye sistemde bi hata var dediler bana ve borcunuz yok dediler.Şimdi 700 lira borç çıkardılar ama onun bile hala faturası ne internet sitenizde cıkıyor nede bana iletiliyo sadece telefonda o bahsettiğiniz numarada söyleniyo böyle bi borç olduğu.

  • 20 Mart
    15:48

    Değerli Müşterimiz,

    Şikayetiniz incelenmesi adına konu ilgili birimimize iletilmiştir.

    En kısa sürede geri dönüş yapılarak bilgilendirme yapılacaktır.


    Bilgilerinize sunarız,

    Saygılarımızla

    D-Smart ile ilgili her türlü görüş, öneri ve isteklerinizi 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren 0850 266 0 266 numaralı D-Smart Müşteri İletişim Merkezi'ni arayarak ya da info@dsmart.com adresine e-posta göndererek bildirebilirsiniz.