Cinema Pink Bilet Içecek Şikayetleri

(6 şikayet)
Cinema Pink

Biletleriniz 18 TL anladık da bir içecek 7 TL olabilir mi , Hollywood filan mı zannediyorsunuz burasını, 3 içeceğe 21 TL vermek insanın kanına dokunuyor. eğlenmeye geliyoruz 13 TL Mısır 7 TL içecek herkesin bab…

03 Şubat
Cinema Pink

Carousel Cinema Pink sinema bileti öğrenci 14 TL sorun yok. Yalnız 12 yaşındaki kardeşim için 10 TL indirimli gösterip, içecek Mısır istemediğim halde 4 TL içecek girerek, bizi salak yerine koymanız hoş değil. …

18 Ocak
Cinema Pink

Cinema Pink sinemalarını sevip tercih ediyorduk. Ancak onlarda diğer rakip firma/firmalar gibi fiyatlarını gereksiz bir şekilde arttırmışlar. İnsanların sosyalleşip internet veya korsan CD'lerden seyretmemeleri…

15 Ocak
Cinema Pink

Folkart Towers Cinema Pink yetkilisi elimdeki içecek poşetiyle beni içeri almadı. Nedenini sorduğumda ise "bizde satıldığı için" diye saçma sapan bir cevap verdi. "Zaten sinema biletini satınca öpüyorsunuz ayrı…

31 Temmuz 2017
Cinema Pink

4 Levent, Sapphire, Cinema Pink'te küçük şişe şu (damla marka) 2 TL, bu ne iş dedim almadım. Gittim aşağıdaki C*** S*'dan 1,5 litre suyu 1,25 TL'ye aldım. Beraberinde sodayı 0,65 TL ve limonatayı da 0,85 TL'ye …

06 Mart 2017
Cinema Pink

Dibinde Migros market var. Alışveriş yaptık. Sinemaya gireceğiz. Görevli peşimizden koşturuyor poşetleri alamayız diye. Dışarıdan yiyecek içecek giremezmiş. Müdür geldi nerede yazıyor dedim içeri bir şey sokula…

25 Şubat 2017

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön