Cepkask Kolay Şikayetleri

(17 şikayet)
CepKask

Türk Telekom'dan fatura üzerinden aldığım ve arızalanması üzerine önce garanti sonra sigortaya gönderdiğim telefonum yaklaşık 1 aydır elime ulaşmadı. 28 Mart'ta sigortaya (CepKask) gönderdiğim ve orada görüştüğ…

12 Mart
CepKask

CepKask yılda 1 kere tamir edilebilir maddesi getirmiş sözleşmesine. Zaten 1 yıl için aldıkları para 250 lira ve yalnızca 1 kez tamir edilebiliyor telefonunuz, yani boşa para alan bir kurum. Telefonun fatura ta…

13 Ocak
CepKask

Cihaz alırken inşaat işiyle uğraştığım için herhangi olası durumda CepKask'ın mağduriyetimi gidereceği ve kolaylık sağlanacağı söyleyerek yaptırdım cihazım düştü ve cihaza hiç müdahale etmeden açıklama metninde…

21 Ekim 2017
CepKask

Yazın İzmir ödemiş Turkcell bayisinden Galaxy S7 Edge cep telefonu aldım iyi güzel iş yeri sahibi kardeşim CepKask yapalım dedi olur dedik yaptık. 211 TL verdik kaskoya kullanmaya başladık ama öyle böyle değil …

09 Mart 2017
CepKask

Bugün itibariyle ekranı çatlak telefonum 50 gün oldu. Hayatımda gördüğüm en saçma kasko firması. Ulaşmak namümkün. Mail yoluyla ulaşıyorsun 2 bayan koymuşlar Tüketici Hakem Heyeti'nden habersiz mail atıyorlar. …

19 Aralık 2016
CepKask

Kasko şirketinin eline 13 Ekim'de ulaşmış olan telefonum (ki bunu kargo şirketinden aldığım bilgiyle belirtiyorum telefonunuz elimize ulaştı falan bilgisi veren yok kasko şirketinde) 22 gündür hala yapılamadı. …

04 Kasım 2016
CepKask

Turkcell İletişim Merkezinden fatura üzerinden ödemeli aldığım Samsung telefonumu 12 yaşındaki oğluma aldığımı bile bile CepKask yaptırdılar. Bu şekilde faturalı hattı üzerinden çocuklarına eşine telefon alan b…

13 Mayıs 2016
CepKask

34154 no.lu başvuru ile ekranı kırık telefonumu yolladım. 3 hafta sonra zar zor cevap aldığımda telefonumun tamir olmadığını ve %25 kesinti yaparak para iadesi yapılacağını ilettiler. Telefonumu yaptırıp kolay …

22 Mart 2016
CepKask

Tam 4 aydır sonuçlanmayan dosyam hakkında en son aldığım cevap; Sayın S** D***, dosyanız Şubat ayı içerisinde ödeme servisine aktarılabilir. Bilginize. Yani bekleyin bakalım yaz gelsin. Benim bildiğim şirketler…

19 Şubat 2016
CepKask

Kulanmış olduğum telefon Sony Eurasia marka xperia z1 model telefon 15.08.2015 tatildeyken havuz kenarında fotoğraf çekerken telefonuma ellerimden suyla teması (havuza düşürdüm demiyorum) oldu kulaklık girişini…

22 Ağustos 2015
Yorum Yap

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

Ziyaretçi Yorumları