10 Kasım 2018
#11133388

Forum Gaziantep Boyner Çalışanları Çok Kaba!

10.11.2018 tarihinde Gaziantep Forum AVM' deki Boyner'e saat 3 gibi alışverişe gitmiştim fakat mağaza girdiğimde çalışanlar yan tarafta alışverişim sürece tartışıyordu ve hiçbir yetkili isimde müdahale etmiyordu, asıl neyse ben ürünlerimi seçtim 1-2 saatte kampanya vardı ikincisi 10 lira mağaza çalışanları bana ikisi de aynı marka olmalıdır dedi, indirim reyonundan iki tane Jack Jones ürün aldım, biri Jack Jones ceket tarzı bir şey diğeri kapşonlu sweatshirt kasaya gittiğimde indirim uygulanmıyor dedi.


Nasıl olur dedim ben bir saattir bunları seçtim, müdür beyi çağırır mısınız dedim, yani ben mağdurum kasiyer ise sözde yetkili kişileri aradı biri görev yerinde bulunmuyordu yemekteyim ben dedi, sonra sözde yetkili M** y*** adında bir şahıs geldi, olayı anlattım bahaneler uydurdu ben mağdurum dedim zamanım gitti daha önce de bir başka şirkette aynı olayı yaşadığımda özür dileyip personel indirimi yapmışlardı, onu anlattım sözde yetkili şahıs ise bana kaba bir dille siz kimsiniz size indirim yapalım dedi.


Müşteri memnuniyeti çok kötü etrafa baktığımda iki üç kişi de aynı olayı yaşıyordu ama kimse ses çıkarmıyordu sizin hakkınızda şikayette bulunacağım, gidin edin dedi kaba bir dille.
Ben M** P** mağazanızda bir çok alışverişim bulunmaktır sizin yardımcı olacağınızı düşündüm numaram 053822837**.

Mehmet Mehmet 544 Okunma
Yorum Yap

Cevaplar

  • Mehmet17 Kasım 2018

    Merhaba Boyner ekibi, kaç gündür çözümünüzü bekliyorum daha bir cevap gelmedi.

  • Mehmet15 Kasım 2018

    Boyner ekibi çözemediniz ben orada kaybolan 2 saatimi ve kampanya da yapılmayan indirimden şikayetçiyim cevabınızı bekliyorum en kısa sürede 1 hafta oldu

  • Boyner Temsilcisi11 Kasım 2018

    Merhaba, Öncelikle iyi günler dilerim. Size yardımcı olabilmek için sizi aradım ancak bize iletmiş olduğunuz irtibat numarasından size ulaşamadım. Konuyla ilgili bilgi almak için bizi her gün 09:00-22:00 saatleri arasında 444 29 67 çağrı merkezi numaramızdan ya da her zaman [email protected]’den ulaşabilirsiniz. Daha güzel bir alışveriş için biz hep buradayız. Alışveriş Dostunuz, Boyner Müşteri Deneyimi Ekibi

  • Mehmet11 Kasım 2018

    Teşekkür ederim şimdiden en kısa sürede cevabınızı bekliyorum o sözde yetkili mehmet yldırım o mağazada olduğu sürece aalışveriş yapmayacağım

  • Boyner Temsilcisi10 Kasım 2018

    Değerli Müşterimiz merhaba, Öncelikle güzel günler dileriz. Taleplerinizle ilgili ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü konuda size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız. Talebiniz ile ilgili olarak takip sürecimiz başlatılmıştır. Bu süreç içerisinde sizi telefon ya da mail yolu ile bilgilendireceğiz. Güzel günler dileriz, Boyner Müşteri Deneyimi Ekibi

Ziyaretçi Yorumları

Benzer Şikayetler