Toplam çözüm sayısı
..
BMW ile ilgili

Şikayetin Durumu

  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü

Burak'ın şikayet sonucundan memnuniyeti

tam yıldız boş yıldız boş yıldız boş yıldız boş yıldız

Yeni karşılaştırma

ile

BMW 3.16i 2014 Model Motor Yağ Eksiltme Sorunu!

11371görüntüleme
Burak
Burak 01 Ekim 01:56

BMW 3.16 f30 m sport 2014 model aracım var aracın 3 sahibiyim 78 b km de aldım ve Borusan Piyalepaşa ve İstinye dışında usta eli değmedi periyodik bakıma 2000 km kala 1 litre yağ istiyordu ve 100 b km sen sonra 2000 km de bir yağ istedi sonda 1000 e düştü şimdi 500 km de bir istiyor üst kapak conta, krank kesesi yağ müşür vs vs vs. Derken her şeyi değiştiler ve 5 litre yağ eklediler 1000 km dayandı ve tekrar yağ istedi yani 150 b km den sonra egzozdan duman atmaya başladı ve iğrenç bir koku eşlik etti buna yine servis saçma sapan fatura çıkarttı su eksiltmeye başladı onu da hallettik derken yine 1000 km de bir 1 litre yağ istiyor inansın aracım ortalama 100/8 litre yakıyor aldığımdan beri belki 3-5 defa gaza basmadım 100 km 130 km hiç geçmez hep eco Pro kullanırım zaten serviste çıkıyor her şey anahtar cihaza takılınca netice olacak ben 30 bin tl yakın para harcadım hala yağ eksiltiyor BMW ve Türkiye'deki tüm yetkili servisi tebrik ediyorum canı gönülden. Ne sorun çözülüyor ne de arızası bitiyor inanın bıktım s13 motor falan diyorlar ya hikaye. 3 yılda bir araba parası harcadım çok net daha periyodik bakımlar da verdiğim paraları saymıyorum bile sanki sanayi ustasına götürüyorum yetkili servis kendi havasında sorun da bitmiyor çok şükür her depo full benzin 600 km yol gidiyorum benzinciye gidince hem benzin hem de yağ alıyorum tebrikler BMW harika motor harika hizmet, insanları rezil ediyorsunuz!

BMW Logo
BMW01 Ekim 08:00

Sayın Müşterimiz, Bildiriminiz tarafımıza ulaşmış olup, kayıt altına alınarak ilgili birimlerle paylaşılmıştır. Konu ile ilgili Müşteri İlişkileri Danışmanımız size en kısa sürede dönüş sağlayacaktır. Saygılarımızla, BMW İletişim Merkezi 0850 252 10 10

2 Yorum

Tevfik
Tevfik10 Ekim 19:22
 

Şu an aracın ne durumda? BMW 316i msport 2013 model aracım 1500 km de 1 litre yağ eksiltiyor normal mi?

Burak
Burak1 gün önce
 

Hocam yetkili servis bana 180 bin tl ver Abi Sana yeni motor yapalım dedi turbo da hediye dedi bende dedim ki Kardeşim 180 bin tl param olsa arabayı Pert parasına satarım gidip üstüne o 180 bin tl koyar düşük km bir araç alırım dedim. Bunu söyleyen de bana servis müdürü. :) ) üstad üst kapak ve conta dan kaçırıyor bilgin olsun orijinal parçayı zamlardan önce ben bir yedek parçacı dan 4 bin tl aldım şimdi 5-6 bin tl olmuştur ama üst kapak conta bir geliyor 700-800 TL de işçiliği var sağlam usta var yağ kaçağını engelliyor ilgilenirsen iletişim Bilgileri verebilirim.

Yorum yazabilmek için ya da .
profile-icon

Yeni karşılaştırma

ile