Toplam çözüm sayısı
..
Binance ile ilgili

Şikayetin Durumu

  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü
  • profile
  • profile
  • profile
20 Destekçi
  66 Yorum

Binance Hesaptaki Coin Ve Para Gözükmüyor

33.125görüntüleme
Bekir
Bekir 1 hafta önce

18.02.2021 tarihinde 1 bnb aldım sabah uyandığımda bayağı yükseldiğini gördüm ama cüzdanda diğer coinlerim dururken bnb gözükmüyor ve cüzdanımda parada eksik gözüküyor. 1 bnb parası yok ortada.

  • profile
  • profile
  • profile
20 Destekçi
  66 Yorum

66 Yorum

Ersin
Ersin1 hafta önce
 

Arkadaşlar, Binance şu an bakımda. Etherium alıp satamıyorsunuz 2 saatliğine Piyasaya bloke koydular. Aynı zamanda USDT/Reef Coinlerim sıfırlandı. Sunucudan yanıt alamadığı için göstermiyor. En son sat dedim, başarısız hatası verdi, 2 - 3 tekrar tekrar sat butonuna basınca Network Error hatası verdi. Muhtemel sunucuları şu anda bakım aşamasında. Telaşlanmayın 6K gibi bir param benimde gözükmüyor şu anda.

 5
Mehmet
Mehmet1 hafta önce
 

Aklım çıktı kardeş...

 3
İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Bakımda olsa kimse alım satım yapamaz bunlar hesapları ya askıya aldılar ya da bir süreliğine bize bloke koydular al sat sık işlem yapanlara.

 3
Emir
Emir1 hafta önce
 

Haber vermeleri bildirim atmaları lazım eğer öyle bir durum varsa saçmalığa bakar mısın ya

 2
İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Binance içerisinde alım satımlar devam ediyor bizlerde sıkıntı var

 2
Kübra
Kübra1 hafta önce
 

Merhaba sadece ethereum alıp satamıyoruz gibi bir şey mi benim 5 6 coinim var fakat hiçbiri gözükmüyor eğer bu sadece ethereum ile alakalıysa neden diğer coinlerde hata veriyor ve favorilerimde silinmiş her şey gitmiş

 3
Yağmur
Yağmur1 hafta önce
 

Umarım bakımda olduğu için gözükmüyordur henüz değişen bir şey yok para hala gözükmüyor

 3
Ersin
Ersin1 hafta önce
 

Tüm Binance şu anda bakımda, alım satımlara aldırış etmeyin muhtemel api servisindeki botlar alım satım yapıyor. Twitter'da binlerce insan şu anda Binance'ye yardırıyor :) Sakin olun ve bekleyin.

 2
Yağmur
Yağmur1 hafta önce
 

Sakiniz ve bekliyoruz. Paramı verin bana geriiiiiiiiiiii😩😡

Onur
Onur1 hafta önce
 

Ersin sen Paribu mu kullanıyorsun yoksa Binance mi ve bir sorum daha hangisine üye olmalıyım ve şu an sorun düzeldi mi yorumlarda sorunlardan bahsediyorsunuz kardeşim

Seyit
Seyit1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de var bu nasıl borsa

 2
Trakyali
Trakyali1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de var 2 3 saat önce her şey normaldi şu an uygulama kafayı yedi Binance gibi bir şirkettede böyle saçma sapan hatalar olacak sa biz kime güveneceğiz

 2
Zafer
Zafer1 hafta önce
 

Bende de aynı sıkıntı var yarım saattir hesabımda olan 2.13 ethereum görünmüyor kafayı yiyeceğim

 3
Nedim
Nedim1 hafta önce
 

Aynı sorun bende de oluştu hesabım sıfırlandı bakiye sıfır gösteriyor. Mail attım düzelteceklerine inanıyorum. Bekliyorum...

 3
Sinan
Sinan1 hafta önce
 

Nereye mail attınız?

İbrahim
İbrahim1 hafta önce
 

Son 3 saattir cüzdanım boş görünüyor, neden olduğunu bilen var mı?

 3
Fatma
Fatma1 hafta önce
 

Spot cüzdanımda ne bakiyem ne de coinlerim görünmüyor. Satmak istediğimde miktar görünmüyor. Çok araştırarak Binance ile giriş yapmıştım ama su an hayal kırıklığı yaşıyorum.

 3
Kübra
Kübra1 hafta önce
 

Sorun sadece uygulama değil sitesinde de bakiyem sıfır gözüküyor o kadar komisyon alıyorlar benim parama da el koymamışlardır umarım gerçekten yazık.

 3
İbrahim
İbrahim1 hafta önce
 

4 saat önce 1000 dolarlık alım yapmıştım şu an cüzdanım boş görünüyor umarım düzelir

 3
Zafer
Zafer1 hafta önce
 

El koyarlarsa zaten ayıp 2.13 ethereum var oturur ağlarım vallahi🤣

 2
İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Cz çöktü paramıza geri vermezler 10k elrond vardı hepsi gitmiş akşamdan beri viski içiyorum sinirden

 1
Mehmet
Mehmet1 hafta önce
 

Hata düzeldi mi

 1
Enver
Enver1 hafta önce
 

Bende düzeldi

Sevgi
Sevgi1 hafta önce
 

Hepimizde durum aynı anlaşılan hesabım sıfır. Bu nedenle telaş etmeye lüzum olmasa da platforma karşı oluşan güvensizliğin geçeceğini sanmıyorum.

 1
Zafer
Zafer1 hafta önce
 

Tek bende sanıp telaş yapmıştım ama herkeste var sanırım sıkıntı onun için çok uzun sürmez herhalde düzeltmeleri

 2
Mustafa
Mustafa1 hafta önce
 

Geçmişte de aynı sorun yaşandı, siteye fazla yüklenme olduğunda bunlar yaşanıyor. Bnb deki yükselişten dolayı çok fazla yüklenme oldu gece biraz daha rahatlar ve sorun düzelir bence içiniz rahat olsun

 1
İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Bitcoin piyasasında 1 saniyede bile dünyalar değişiyorken su an yapılan tamamen saçmalık 1 saat oldu

Songül
Songül1 hafta önce
 

Arkadaşlar sabahtan beri bu sorunla uğraşıyorum zaten hesabıma bile zor girdim param sıfırlanmış inş yarına düzelir

 2
İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Düzelmez benim 1 haftadır aynı düzelmedi 100 kere yazdım

 1
Emir
Emir1 hafta önce
 

Anlaşılan herkeste aynı sıkıntı var. Net bir bilgisi olan var mı acaba. Ya da yetkili birileri bir an önce cevap verse.

Uğurcan
Uğurcan1 hafta önce
 

Bende de aynı sorun var acaba müşteri hizmetleriyle görüşebilen olduysa bilgilendirebilirmi

Enver
Enver1 hafta önce
 

Kimseye ulaşılmıyor vallahi düzeltmeseler gider paramız kimseye de anlatamayız derdimizi

İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Ben 1 haftadır yazıyorum dönmüyorlar

Serkan
Serkan1 hafta önce
 

Aynı sorunu yaşadım ben de

Emir
Emir1 hafta önce
 

Değerli Takipçilerimiz, Binance dahil bazı kripto borsalarında yaşanan problemler aws kaynaklıdır. Aws problemi çözdüğünde, Binance'de yaşadığınız problemler de çözülecektir. Aws servis durumlarını aşağıdaki Amazon bağlantısından takip edebilirsiniz👇 Böyle bir açıklama yapmışlar Twitter'dan

 1
Emre
Emre1 hafta önce
 

Lite a geçince bakiye gözüküyor sıkıntı yok.

İsmail
İsmail1 hafta önce
 

Gözükmüyor

Eren
Eren1 hafta önce
 

Sebebi çok açık ve belli, bnb bugün % 61 arttı ve satış emirlerini devre dışı bıraktı Binance bugün. Binance borsasısın sadece işgüzarlığı bu başka tek bir açıklaması yok, sistem yoğunluğu ile hiçbir alakası yok böyle bir yapının server problemi yaşaması imkansız. Aynı sorun şu an bende de var meraklanmayın tekrar geri gelecektir, fakat satış yapmak isteyen arkadaşlar İçin kayıp var ise geçmiş olsun.

 1
Enver
Enver1 hafta önce
 

Vallahi düzeldi geldi bnb tekrar hemen çıkıyorum

Ali
Ali1 hafta önce
 

Aynısını bende yaşadım, inşallah bir an önce çözüme kavuştururlar

Yağmur
Yağmur1 hafta önce
 

00.15 Düzeldi

Emre
Emre1 hafta önce
 

Arkadaşlar benimde tüm bnb lerim ıdrt coin olarak değişti ben onay bile vermedim ve bu coini bozduramıyorum lütfen yardımcı olur musunuz?

Ali
Ali1 hafta önce
 

Bende düzeldi

Alparslan
Alparslan1 hafta önce
 

Benim de dün (19 Şubat) hesabımda tether olarak 500 $ vardı. Bugün bir girdim 55 $ görünüyor. Değişik miktarlarda 4-5 tane kripto alınmış. Tabi ben böyle bir işlem yapmadım. İşlem geçmişinde de görünmüyor. Şikayet e-maili de gönderdim. Umarım düzeltirler.

Alparslan
Alparslan1 hafta önce
 

Ben destek sayesinde sorunu çözdüm. Umarım sizde çözersiniz.

İsa
İsa5 gün önce
 

Müşterileri önceden bakım için bilgilendirmeyen bir alım satım kurumuna mı güveniyorsunuz

Yorum yazabilmek için ya da .
profile-icon

Benzer Şikayetler