Toplam çözüm sayısı
..
Binance ile ilgili

Şikayetin Durumu

  •   Yayında
  •   Cevaplandı
  •   Çözüldü
  • profile
  • profile
  • profile
19 Destekçi
  38 Yorum
Popülerkarşılaştırmalar  
Ziyaretçi tercihleriyle oluşturulmaktadır.
Binance
ile
Paribu
Binance
ile
Bitay

Yeni karşılaştırma

ile

Binance Bu Kimlik Numarası Zaten Kullanılmış Hatası

15.300görüntüleme
İhsan
İhsan 11 Şubat 14:19

Binance kullanmaya başladım, üye olduktan sonra kimlik doğrulama sırasında bu kimlik numarası zaten kullanılmış hatası alıyorum. Hesabı doğrulayamadığım için uygulamayı kullanamıyorum. En kısa sürede sorunun çözülmesini istiyorum. Geri dönüş bekliyorum

  • profile
  • profile
  • profile
19 Destekçi
  38 Yorum

38 Yorum

Nihat
Nihat12 Şubat 20:10
 

Dostum aynı sorun bende de var. Buna ek olarak uygulamaya ve PC'ye aynı şifre ve hesap ile girmeme rağmen yatırdığım para uygulamada gözükmezken PC'de gözüküyor ve yalnızca PC'den işlem yapabiliyorum. Bu konuya çözüm bulursan beni de aydınlatır misin? [email protected]

 2
Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

 1
Dyt
Dyt13 Şubat 20:47
 
Binance Bu Kimlik Numarası Zaten Kullanılmış Hatası

Bu sorunu ben de yaşıyorum

 3
Emrullah
Emrullah12 Mart 00:20
 

Merhaba kardeşim sorunu çözebildinmi bende aynı sorunu yasıyorum

 5
Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

Kerem
Kerem01 Mart 17:14
 

Aynı sorunla ben de karşılaşıyorum. Bu sorundan dolayı Binance TR'den Binance hesabıma bnb aktardım fakat Binance hesabıma gelmedi. Muhtemelen Binance onaylı olmadığı için param yok oldu. Bu sorunu çözen varsa lütfen bilgilendirsin.

 2
Emrullah
Emrullah12 Mart 00:21
 

Merhaba kardeşim sorunu çözebildinmi bende aynı sorunu yasıyorum

 1
Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

 1
Zafer
Zafer14 Mart 18:01
 

Halledebildiniz mi. Bu konuda Binance dönüş yapmadı bana 2 gündür. Nasıl halledebiliriz.

 1
Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

Selman
Selman14 Mart 20:25
 

Aynı sorunu yaşıyorum. Sorunu ilk çözen kişi buradan bildirirse iyi olur

 2
Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

Alper
Alper14 Mart 20:47
 

Aynı sorun bende de umarım halledebilen birisi nasıl olduğunu yazar da bize yardımcı olur

 2
Melek
Melek4 hafta önce
 

Sorunu bugün çözdüm PC den girdiğinizde sağ üst köşede bilgileirnizde mailmi gözüküyor telefonmu gözüküyor benim PC de mail, telefon uygulamasında telefon no ile giriş yapıldığı için hata veriyordu telefon uygulamasından çıkış yaptım mail ile giriş yaptığımda sorun çözüldü burda önemli olan her iki yerden ya mail ya da telefon ile giriş yapmanız

 5
Musa
Musa4 hafta önce
 

Melek hanım denedim ama yine telefondan mail ile giriş yaptığımda telefonla giriş yapmış gözüküyorum PC de mail telefonda tel gözüküyor?

 4
Kadir
Kadir2 hafta önce
 

Buldum kardeşim buldum bir haftadır ugrasıyırdum yaptım

 2
Volkan
Volkan2 hafta önce
 

Çözümü buldunuz mu bende de aynı sorun var yardımcı olur musunuz

Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

Tülay
Tülay15 Mart 14:31
 

Benimde aynısı 10 kere yazdım dönüş yok

Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor

Melek
Melek4 hafta önce
 

Sorunu bugün çözdüm PC den girdiğinizde sağ üst köşede bilgileirnizde mailmi gözüküyor telefonmu gözüküyor benim PC de mail, telefon uygulamasında telefon no ile giriş yapıldığı için hata veriyordu telefon uygulamasından çıkış yaptım mail ile giriş yaptığımda sorun çözüldü burda önemli olan her iki yerden ya mail ya da telefon ile giriş yapmanız

 1
Musa
Musa4 hafta önce
 

Denedim telefondan mail ile girdim ama sisteme girince yine telefon numarası gözüküyor?

Semih
Semih4 hafta önce
 

1 haftadır uğraşıyorum, çok teşekkür ederim.

Vasfi
Vasfi2 hafta önce
 

Melek hanım, dediğiniz yöntemi uyguluyorum fakat yine aynı hatayı veriyor. Telefon numarası ile giriş yapınca bu sefer de bakiye gözükmüyor. Siz hem telefon ve PC ye aynı anda mı giriyorsunuz? Yani her iki yerde uygulama açık mı olacak?

Erdal
Erdal1 hafta önce
 

Nasıl yaptınız

Melek
Melek4 hafta önce
 

Şöyle telefon veya uygulamadan hangisinde doğrulama kodu istemiyorsa oradaki mailmi telefonmu ona dikkat et hata veren farklı ise aynından giriş yap benim PC'de mail gözüyordu sorun yoktu, uygulamada telefon bu hata veriyordu çıkış yaptım mail ile giriş yaptım sorun kalmadı

Musa
Musa4 hafta önce
 

Uygulamada telefon bu hata veriyordu çıkış yaptım mail ile giriş yaptım sorun kalmadı - (bende bu şekilde uygulamadan telefondan yani mail ile girince sisteme yine telefon numarası gözüküyor mail gözükmüyor PC'de ise mail gözüküyor

Alper
Alper4 hafta önce
 

Millet sorunum çözüldü Binance uygulamasından chat/sohbet kısmından iletişime geçin durumu yazın hatanın ekran fotoğrafını chate yükleyin hallediyorlar

Turgay
Turgay3 hafta önce
 

Dediklerinizi yaptım ama destek yardımcı olmuyor. Canlı desteğe de bağlanmıyor zaten. Çıldırmak üzereyim adeta. Canlı desteğe bağlanmanın kolay bir yanı yok mu acaba

Alper
Alper3 hafta önce
 

Hocam ben canlı destek yazdım ve birkaç defa neredeyse aynı metni attım 1 gün falan bekledim ama sonunda dönüt aldım düşüncem ne kadar çok yazarsanız o kadar dönme şansları fazla oluyor

Turgay
Turgay3 hafta önce
 

Dediklerinizi yaptım ama destek yardımcı olmuyor. Canlı desteğe de bağlanmıyor zaten. Çıldırmak üzereyim adeta. Canlı desteğe bağlanmanın kolay bir yanı yok mu acaba

Erhan
Erhan2 hafta önce
 

Sorunu bugün çözdüm teşekkürler melek hanım PC den girdiğinizde sağ üst köşede bilgileirnizde mailmi gözüküyor telefonmu gözüküyor benim PC de mail, telefon uygulamasında telefon no ile giriş yapıldığı için hata veriyordu telefon uygulamasından çıkış yaptım mail ile giriş yaptığımda sorun çözüldü burda önemli olan her iki yerden ya mail ya da telefon ile giriş yapmanız

Volkan
Volkan2 hafta önce
 

Böyle yapınca düzeldi mi hocam

Aziz
Aziz1 hafta önce
 

Üyeliği silip tekrar üye oldum. Dediğinizi de yaptım hiçbir şekilde olmuyor

Aziz
Aziz1 hafta önce
 

Aynı sorun 1 aydır bende de var çözüm bulduysan bana da lütfen söylermisin

Osman
Osman1 hafta önce
 

E posta ve telefon farklı ıslıyor telefonla kayıt yaptıysanız telefonla e posta ile yaptıysanız e postanızla giriş yapın. Telefonla değiştiğim şifreyi e postayla gremedm tam tersi yine olmadı e posta ile sfre yenileyip girdiğimde kimlik doğrulaması istedi bilgileri girdikten sonra kimlik bilgileri kullanılmış hatası aldım tekrar e postadan çıkış yapıp telefon no ile yeniden şifre yeniledim gırdım sorun yok şu an.

Gursoy
Gursoy4 gün önce
 

Çözdüm beyler olayı mesele şu ki biz hem cep telefonu üzerine hesap açıp bilgileri giririyoruz hem de mail yoluyla hesap açıp bilgileri girmeye çalışıyoruz bu yüzden hesaplar çakışıyor. Mail hesabımla açtığım Binance hesabına girdim hesabı kapat dedim sonra mobilden giriş yapıp hesabımı doğrulama yaptım. Kayıt ol kısmında mobil veya e posta ile yazıyorya onlardan yalnızca biri ile kayıt olmanız gerekiyor.

Mustafa
Mustafa1 saat önce
 

Şifreyi unuttum dersen yenileniyor. Aynısını yaşadım ve 1 gün boyunca cevap bile vermediler. Sonunda bir arkadaşım söyledi çözümü, uyguladım ve hesabıma girebildim

Yorum yazabilmek için ya da .
profile-icon
Binanceile karşılaştır  
Ziyaretçi tercihleriyle oluşturulmaktadır.
Binance
ile
Paribu
Binance
ile
Bitay

Yeni karşılaştırma

ile

Benzer Şikayetler

profile
  • -görüntüleme
  • 3 saat önce

Binance TR uygulamasından hesap kurup para yatırdım ama 2. Seviye kimlik doğrulanması 6 gün oldu ama hala yapılamadı. Anlamıyorum paramıda çekemiyorum. Öyle kaldım ortada bu nasıl bir iş anlamadım. Eğer hesabım bir süre daha onaylanmasa şikayetçi olacağım.

profile
  • -görüntüleme
  • 12 saat önce

Kimlik 2 doğrulama bekliyorum. Para yatırdım ama çekemiyorum. 1199325 numaralı hesap Binance TR. TR Binance kaç bir hafta oldu. İletişim ve yardım nasıl yapılır bilmiyorum. Bu anlamsızlığa son vermeliler. Para yatır ama çekememe nedir? Kimlik2 doğrulamayı yapın.

profile
  • -görüntüleme
  • 14 saat önce

Hala kimlik doğrulamayı bekliyorum ben bu kadar saçma bir şey görmedim hesabımda alım satım yapamıyorum. Ne kadar büyük saçmalık güvenip gir dediler bir de büyük yanılgı büyük bir hatasınız bunu bilin gerçekten. Yani 5 gün oldu hala kimlik doğrulama denen saçmalığı aktif etmediniz para neden yatırıy...

profile
  • -görüntüleme
  • 19 saat önce

Binance yükledim ve giriş yaptım fakat Binance bu kimlik numarası zaten kullanılmış hatası alıyorum. Hesabı sildim 7 gün bekledim tekrar yükledim olmuyor. Başka mail adresi ile denedim yine olmuyor. Hiçbir türlü geri dönüş alamıyorum inşallah görür ve geri dönerler. Id:120721257.

profile
  • -görüntüleme
  • 22 saat önce

Yaklaşık 10 gün önce Binance TR de mobile hesap açtım hatta çevremdeki insanlarda tavsiye ettim. Ancak etrafımdaki insanların bazılarının hesabı onaylandı. Ancak benimkisi 2. Seviye doğrulama yapılmadı. Her Talimata uyup kimlik bilgilerim ve tarih ile selfie de çekip gönderdim. Ancak hala daha bir c...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Daha önce hiç Binance'ye kaydolmadım ve t. C. Kimlik numaramın başkaları tarafından kullanıldığını fark ettim. Hesabı doğrulamaya çalışırken fark ettim. Belki hesapta bir sorun vardır deyip hesabı kalıcı olarak sildim. Tekrar kayıt oldum lakin yine aynı hatayı aldım "bu kimlik numarası zaten kullanı...

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Binance kimlik bilgilerimi aldı resmimi istedi bir hafta sonra riskli hesap diyerek işlem yapmama izin vermiyor. Hesabım doğrulanmış olmasına rağmen hiçbir şey yapamıyorum. Kendilerine sebebini sorduğumda ise şirket politikası gereğince istediğimizi reddedebiliriz diyorlar.

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Daha önce hiç Binance'ye kaydolmadım ve t. C. Kimlik numaramın başkaları tarafından kullanıldığını fark ettim. Hesabı doğrulamaya çalışırken fark ettim. Belki hesapta bir sorun vardır deyip hesabı kalıcı olarak sildim. Tekrar kayıt oldum lakin yine aynı hatayı aldım "bu kimlik numarası zaten kullanı...

  • profile
  • profile
2 Destekçi
profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Binance TR hesap oluşturup, sonra kimlik doğrulama yapılıyor, kimlik doğrulamayı gönderiyoruz 1.3 iş günü sürer diye yazı çıkıyor, halbuki 1 hafta 10 gün oluyor kimlik doğrulama cevabı gelmiyor. Binance TR iletişim mail adresi de yok, numarası da yok iletişim nasıl kurulur onlarla onu da bilmiyoruz....

profile
  • -görüntüleme
  • 1 gün önce

Yaklaşık bir haftadır kullandığım TR Binance hesabımda tanımladığım Google Authenticator kimliğime ulaşamıyorum sürekli kod hatalı uyarısı alıyorum. Hesabımda bulunan bakiyeler ile işlem yapamamaktayım. 2 adımlı doğrulama seçeneklerinden olan Google Authenticator'u kapatmayı deniyorum fakat yine kod...

  • profile
1 Destekçi