Anadolu Üniversitesi Rektör Şikayetleri

(14 şikayet)
Anadolu Üniversitesi

Sınav sonucum beklemeyen şekilde 0 geldi ve notumun yüksek olduğuna eminim. Cevap kağıdımız silik diye kaydırma yapamayalım diye rektörü arayıp bize Mavi cevap kağıdı kağıdı verdiler. Ve sonuçlara bakılmadığına…

10 Mayıs
Anadolu Üniversitesi

Açık öğretimde neden 4 yanlış 1 doğruyu götürüyor çok saçma zaten dersleri kendi çabamızla öğrenmeye çalışıyoruz bir de yanlışlarımız yaptığımız doğruları da götürüyor. Her sınav için 250 TL ödüyoruz imkanı ola…

17 Mayıs 2017
Anadolu Üniversitesi

Her sene saçma bir kural koyarak sınıf geçmemizi zorlaştıran, tamamen para almak için bir uygulama yapıyorsunuz. 7 tane ders gören bir öğrencinin 50 gün içerisinde nasıl başarılı olmasını bekliyorsunuz? Sınıf g…

21 Ekim 2016
Anadolu Üniversitesi

23-24 Ocak 2016 tarihlerinde girmiş olduğumuz sınavlar 3 hafta olduğu halde açıklanmadı. Üniversitenin kayıtlı öğrencilerinden kayıt yenileme dönemlerinde özel okulmuş gibi aldığı bir süre ücretler karşılığında…

12 Şubat 2016

Musa'nın Teşekkür Mesajı

Teşekkürler
Anadolu Üniversitesi

Şikayet, şikayetçi tarafından yayımdan kaldırılmıştır.

11 Ocak 2016
Anadolu Üniversitesi

16.03.2015 tarihinde Anadolu Üniversitesi Rektörlüğüne vermiş olduğum Erasmus ile ilgili dilekçeme yazılı cevap istememe rağmen Üniversite dilekçeme yanıt vermemektedir. Sonucunu ve cevabını bir türlü öğrenemed…

26 Mayıs 2015
Anadolu Üniversitesi

Anadolu Üniversitesi Rektör Başkanlığına, Gerekli yardımı almadığım ve iletişimde bulunmak istememe rağmen sürekli iletişim merkezinin telefonunun meşgul çalması iletişimime engel oluyor. İşini yapamayacaklarsa…

21 Ekim 2014
Anadolu Üniversitesi

Anadolu Üniversitesi rektörü az masraf yapmanıza rağmen harç paraları diğer üniversitelerle aynı. Neyse buna bir şey demiyorum ama diğer üniversitelerdeki kredili sistemlerinde mevcut olan bütünleme ve tek ders…

17 Haziran 2013
Anadolu Üniversitesi

Ben 3 sınıf öğrencisiyim ve sadece bir alttan dersin olduğu için sene uzatıyorum. Seneye KPSS ye giremiyorum. Sayın rektörün sadece 4. sınıflar için koyduğu tek ders sınavına itiraz ediyoruz ,onlar sene uzatıyo…

15 Haziran 2013
Anadolu Üniversitesi

Bu sene tek dersten tekrar yapmak zorunda kalıyorum.Anlamadığım bütünleme sınav hakkımız neden kaldırıldı Rektör açıklama yaptı Avrupa Birliği bilmem nesine göre olamazmış. Yani bütün üniversiteler üye değilde …

15 Haziran 2013

Undefined
Teşekkür Mesajı

Avatar resmi 24 Okunma

Cevaplar

GSM Numarası Güncelleme

Mevcut GSM Numaranız:

GSM Numarası Güncelleme

numaralı telefonunuza gönderdiğimiz doğrulama kodunu aşağıdaki kutuya yazınız.
Geri Dön